At møde sygeplejersken i Bilka

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Tænker at de nok møder så mange mennesker på deres arbejde at hun sikkert ik ka genkende jer. Men øv at du får det sådan! Vh stine

Det sagde kæresten også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Umiddelbart så var hun jo nok så professionel, at hun ikke hilste på jer, selvom hun måske kunne kende jer men kan da godt forstå, at det er underligt! Tror nu ikke jeg ville have det skidt med det, men øv at du har håber du kan få rystet fornemmelsen af dig, så l kan få et godt nytår!

Nej nej hun hilste ikke overhovedet, og det gjorde vi jo heller ikke - jeg kan virkelig ikke forstå at min krop reagerer sådan som den gør..
Tænker at jeg garanteret også får en helt vild akavet følelse i kroppen, hvis det er hende der tager i mod os næsten gang! Kan bliver helt nervøs for at hun siger: "Nå I var også i Bilka for at handle ind til nytår?"

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Daj eg blev gravid, skulle vi flytte til noget større.. og på samme vej som vi flyttede ind på bor den læge der undersøgte mig efter vi fandt ud af at jeg er gravid.. Det er lidt mærkeligt, men har efterhånden vænnet mig til det.. 

Han er også virkelig en god og rar læge.. men nu bruger jeg ham kkun til ting der vedr. min søn.

Ja det må også have været underligt - jeg tror også jeg ville have det anderledes hvis forsøget havde lykkedes, og jeg stod og var gravid - så kunne jeg da godt finde på at hilse på hende og sige hej, hvis jeg kunne fornemme at hun kunne kende mig.
Men når jeg ved jeg kommer til at skulle derop mange gange endnu, så har jeg det bare vildt "dårligt"/underligt med det, trods vi ikke hilste og jeg ikke ved om hun genkendte mig.

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det skal du tage helt afslappet....
Jeg er selv en af de hvide kitler, og jeg tager aldrig selv kontakt, men hvis folk hilser, hilser jeg selvfølgelig igen - og jeg kan sagtens huske de fleste af patienterne, men det er også årelange forløb hos os med kroniske patienter.
Vi er også bare almindelige mennesker....

Jeg ved godt at de (i) er almindelige mennesker.
Synes bare det er så privat og følsomt et område at møde en sygeplejerske fra. Og selvfølgelig er de (i) jo proffesionelle, og lader jer ikke mærke med at der står en (tidligere) patient ved siden af en i Bilka, men det gør patienten åbenbart nogengange

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Hehe. Jeg mødte min fødselslæge som havde syet mig efter fødslen. Det var lidt underligt. Men også meget sjovt, da hun jo normalt aldrig ser børnene igen.
Men jo lige i starten var det underligt, men min mand er god til at bryde isen.

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

Viventerdig skriver:

Mange af sygeplejerskerne på vores klinik i skive bor også i lokalområdet som os selv.. Jeg møder dem også når jeg er nede og træne, eller handle eller lign.

Der er helt sikkert en faglig begrundelse for hvorfor hun ikke siger Hej.. Nemlig, at hun ikke vil sætte dig og din kæreste i forlegenhed ..
Det ville være fagligt uansvarligt hvis hun bare sagde Hej, eller begyndte og snakke til jer ..

Jeg tænker ikke selv så meget over at, de har set mig fysisk for neden.. Mere på den store anpart de har i vores forløb, vores op og nedture mm.

Puha, det tror jeg ikke jeg kunne Er glad for vi bor 40 km fra klinikken - nogle af dem bevæger sig jo så tættere på os alligevel, fandt vi ud af i dag.. hihi

Det er heller ikke så meget det at de har set mig forneden - eller jo, det har da også lidt at sige.. Men det er lige så meget, at jeg føler mig så hammer skrøbelig og emnet er bare så pisse følsomt og privat.. Det er jo kun min kæreste og jeg der ved noget om det, og ingen andre..

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

Michelle88 skriver:

Da jeg har pcos var vi tilknyttet en gynækolog da vi prøvede på at blive gravide.. Så en dag oppe i bilka stod min gynækolog v siden af os i køen, hun smilte bare.. Men jeg sys det var så pinligt og vidste ikk hvor jeg skulle kigge hen.. Kunne ikk lade være med at tænke på at hun havde set mig "der nede".. Så kan godt forstå dig..

Puha. Og når de så giver udtryk for at de kan kende en.. Ej, jeg kan godt forstå du ikke vidste hvor du skulle gøre af dig selv.. Jeg tror jeg havde gravet mig langt ned, hvis det var sket for mig idag!

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Altså jeg har 2 underlivs sygdomme.. Og jeg har haft 2 læger over længere tid.. 

Og jeg arbejder så i en butik, og hvad sker der så på 2 dage ?! Jeg møder begge på arbejdet.. Det er dælme ubehageligt.. Så jeg kender sagtens dine føelser.. Det er skide ubehageligt.. Især fordi de kigger lige op i ens mest private del.. 

Ja meget! Men også lige så meget fordi det er så pisse privat og følsomt område, når man er i barnløshedsbehandling.

Anmeld

27. december 2012

ano14316

Anonym skriver:

Ja det må også have været underligt - jeg tror også jeg ville have det anderledes hvis forsøget havde lykkedes, og jeg stod og var gravid - så kunne jeg da godt finde på at hilse på hende og sige hej, hvis jeg kunne fornemme at hun kunne kende mig.
Men når jeg ved jeg kommer til at skulle derop mange gange endnu, så har jeg det bare vildt "dårligt"/underligt med det, trods vi ikke hilste og jeg ikke ved om hun genkendte mig.

hvis du skal ind til hende igen, så synes jeg fakisk at du skal snakke med hende om det, så du ikke skal gå og frygte at møde hende... 

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

hvis du skal ind til hende igen, så synes jeg fakisk at du skal snakke med hende om det, så du ikke skal gå og frygte at møde hende... 

Ej puha, hvad skal jeg sige til hende??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.