Barnevognsranke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

JS<3

JulieE skriver:

Tak skal du have Ved ikke om jeg er specielt kreativ. det er jo lavet efter en opskrift  

Dygtig er du ihvertfald (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

JulieE

JS<3 skriver:

Dygtig er du ihvertfald (:

Tak 

Anmeld

27. december 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Ja der er mange ting der skal med i overvejelserne..

Jep!!! Så vi holder ved de to vi har Hvad med jer? Planlægger I nr to? 

Anmeld

27. december 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Jep!!! Så vi holder ved de to vi har Hvad med jer? Planlægger I nr to? 

Ja ! På et tidspunkt. Vil rigtig gerne have en eller to mere. Men jeg har ikke job. Og står til at miste dagpengene. Så det skal ikke være nu. Der vil jeg ikke byde mig selv eller min familie. Økonomien er slem nok som det er nu, men nu hænger det i det mindste sammen så nogenlunde. Kan du så ikke lige se jeg ingen indko mst har og det er et barn mere? Så nu venter vi. Jeg har affundet mig med tanken om at de ikke bliver tætte og trøster mig med at vi rigtig kan nyde Sebastian

Anmeld

28. december 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Ja ! På et tidspunkt. Vil rigtig gerne have en eller to mere. Men jeg har ikke job. Og står til at miste dagpengene. Så det skal ikke være nu. Der vil jeg ikke byde mig selv eller min familie. Økonomien er slem nok som det er nu, men nu hænger det i det mindste sammen så nogenlunde. Kan du så ikke lige se jeg ingen indko mst har og det er et barn mere? Så nu venter vi. Jeg har affundet mig med tanken om at de ikke bliver tætte og trøster mig med at vi rigtig kan nyde Sebastian

Ja, det er nok ikke det bedste tidspunkt at begynde at planlægge flere børn  Jeg  For at du meget snart har noget at lave!!!! Det er bare ikke nogen sjov situation 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.