Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nettemor skriver: Den er bare så fin!
Den er bare så fin!
Tak søde Jeg er også rigtig glad for resultatet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JulieE skriver: Tak søde Jeg er også rigtig glad for resultatet
Nettemor skriver: Det kan jeg godt forstå Det var modtagerne vel også ? Puha min liste over hvad jeg skal lave til bebs når vi engang skal have nr 2 er ved at være alen lang. Godt der er 9 mdr leveringstid
Det kan jeg godt forstå Det var modtagerne vel også ? Puha min liste over hvad jeg skal lave til bebs når vi engang skal have nr 2 er ved at være alen lang. Godt der er 9 mdr leveringstid
Ja for pokker!! Min bror mente jeg skulle få lavet et mærke (noget a la "By Julie") som kan sættes på, så de rigtig kunne flashe den
Ja, der er SÅ mange søde ting til baby. Ærgrer mig sådan over der ikke var så mange fede ting at lave da mine var små Men, så kan min kommenede nevø og andre babyer i omgangskredsen blive begavet istedet
JulieE skriver: Ja for pokker!! Min bror mente jeg skulle få lavet et mærke (noget a la "By Julie") som kan sættes på, så de rigtig kunne flashe den Ja, der er SÅ mange søde ting til baby. Ærgrer mig sådan over der ikke var så mange fede ting at lave da mine var små Men, så kan min kommenede nevø og andre babyer i omgangskredsen blive begavet istedet
Nettemor skriver: Ja og du kan nå at opbygge en ordentlig liste du skal igennem når du engang skal være bedstemor Eller I skulle springe ud i en nr 3
Ja og du kan nå at opbygge en ordentlig liste du skal igennem når du engang skal være bedstemor Eller I skulle springe ud i en nr 3
Ja... Listen til børnebørnene bliver meeeeeget lang
Nej... ingen 3'er til os! Selvom det kunne være hyggeligt, så er vi enige om at det sker ikke Vi har slet ikke plads til et barn mere (vi har sgu dårlig plads til de to vi har) og så nyder vi at være fri for barnevogne, middagslur og bleer
JulieE skriver: Ja... Listen til børnebørnene bliver meeeeeget lang Nej... ingen 3'er til os! Selvom det kunne være hyggeligt, så er vi enige om at det sker ikke Vi har slet ikke plads til et barn mere (vi har sgu dårlig plads til de to vi har) og så nyder vi at være fri for barnevogne, middagslur og bleer
Michalala skriver: Nøj hvor er den fin.
Nøj hvor er den fin.
Tak
Sådan Super flot, jeg misunder dig på din kreative evne (;
JS<3 skriver: Sådan Super flot, jeg misunder dig på din kreative evne (;
Tak skal du have Ved ikke om jeg er specielt kreativ. det er jo lavet efter en opskrift
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128