Barnevognsranke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Den er bare så fin!

Tak søde  Jeg er også rigtig glad for resultatet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Tak søde  Jeg er også rigtig glad for resultatet

Det kan jeg godt forstå Det var modtagerne vel også ?

Puha min liste over hvad jeg skal lave til bebs når vi engang skal have nr 2 er ved at være alen lang. Godt der er 9 mdr leveringstid

Anmeld

27. december 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Det kan jeg godt forstå Det var modtagerne vel også ?

Puha min liste over hvad jeg skal lave til bebs når vi engang skal have nr 2 er ved at være alen lang. Godt der er 9 mdr leveringstid

Ja for pokker!! Min bror mente jeg skulle få lavet et mærke (noget a la "By Julie") som kan sættes på, så de rigtig kunne flashe den 

Ja, der er SÅ mange søde ting til baby. Ærgrer mig sådan over der ikke var så mange fede ting at lave da mine var små  Men, så kan min kommenede nevø og andre babyer i omgangskredsen blive begavet istedet 

Anmeld

27. december 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Ja for pokker!! Min bror mente jeg skulle få lavet et mærke (noget a la "By Julie") som kan sættes på, så de rigtig kunne flashe den 

Ja, der er SÅ mange søde ting til baby. Ærgrer mig sådan over der ikke var så mange fede ting at lave da mine var små  Men, så kan min kommenede nevø og andre babyer i omgangskredsen blive begavet istedet 

Ja og du kan nå at opbygge en ordentlig liste du skal igennem når du engang skal være bedstemor

Eller I skulle springe ud i en nr 3

Anmeld

27. december 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Ja og du kan nå at opbygge en ordentlig liste du skal igennem når du engang skal være bedstemor

Eller I skulle springe ud i en nr 3

Ja... Listen til børnebørnene bliver meeeeeget lang 

Nej... ingen 3'er til os! Selvom det kunne være hyggeligt, så er vi enige om at det sker ikke  Vi har slet ikke plads til et barn mere (vi har sgu dårlig plads til de to vi har) og så nyder vi at være fri for barnevogne, middagslur og bleer 

Anmeld

27. december 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Ja... Listen til børnebørnene bliver meeeeeget lang 

Nej... ingen 3'er til os! Selvom det kunne være hyggeligt, så er vi enige om at det sker ikke  Vi har slet ikke plads til et barn mere (vi har sgu dårlig plads til de to vi har) og så nyder vi at være fri for barnevogne, middagslur og bleer 

Ja der er mange ting der skal med i overvejelserne..

Anmeld

27. december 2012

Michalala

Nøj hvor er den fin.

Anmeld

27. december 2012

JulieE

Michalala skriver:

Nøj hvor er den fin.

Tak 

Anmeld

27. december 2012

JS<3

Sådan  Super flot, jeg misunder dig på din kreative evne (;

Anmeld

27. december 2012

JulieE

JS<3 skriver:

Sådan  Super flot, jeg misunder dig på din kreative evne (;

Tak skal du have Ved ikke om jeg er specielt kreativ. det er jo lavet efter en opskrift  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.