Barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

JS<3

HopinWishin skriver:

Tænker da også sommetider jeg savner at komme ud og arbejde igen.. Men så er der pludselig gået endnu en dag,en uge og en mdr...

Jeg er i 2 mødregrupper... babysvømning, babybio, shoppe.. og ja alle de huslige gerninger... 

Jeg spørger sikkert dumt, men Hvad pokker er babybio?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

TNBC

JS<3 skriver:

det er hvor man kan gå i biografen med baby.. hvor man kan have babyen hos sig..

Anmeld

27. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
JS<3 skriver:

Hvad laver i til tumlastik?

Baby gymnastik, hvor de ligger på maven, bliver rullet om på ryggen, får flyveture, hænger dem med hovedet nedad i forbindelse med en sang, "svinger/gynger" dem i et lagn, ligger på maven/ ryggen på en lille bold og ruller dem fra side til side/ frem og tilbage. Synger sanglege med en lille krop historie osv. 

Så har vi også trænet bækkenbund og mavemuskler. 

Vi startede da alberte var godt 10 uger og er lige blevet færdig her før jul, da hun var 5 mdr. Vh stine

Anmeld

27. december 2012

JS<3

Yurie skriver:

det er hvor man kan gå i biografen med baby.. hvor man kan have babyen hos sig..

Det var da smart (:

Anmeld

27. december 2012

JS<3

StineW79 skriver:

Baby gymnastik, hvor de ligger på maven, bliver rullet om på ryggen, får flyveture, hænger dem med hovedet nedad i forbindelse med en sang, "svinger/gynger" dem i et lagn, ligger på maven/ ryggen på en lille bold og ruller dem fra side til side/ frem og tilbage. Synger sanglege med en lille krop historie osv. 

Så har vi også trænet bækkenbund og mavemuskler. 

Vi startede da alberte var godt 10 uger og er lige blevet færdig her før jul, da hun var 5 mdr. Vh stine

Det lyder da sjovt, men får de noget ud af det når de er så små?

Anmeld

27. december 2012

TNBC

JS<3 skriver:

Det var da smart (:

ja det er det. så kan man stadigvæk få lov til at gå i biografen, og ikke havd dårlig samvittighed over at efterlde baby derhjemme.

Anmeld

27. december 2012

HopinWishin

JS<3 skriver:

Det tilbyder de i hvert fald her i Holstebro...

For mødre/fædre der gerne vil i biografen og se en film så kan de tage de små med.. og så er der dæmpet belysning og lyd, så man kan give børnene mad og skifte dem ..

Anmeld

27. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
JS<3 skriver:

Det lyder da sjovt, men får de noget ud af det når de er så små?

Ja alberte var helt vild med det! Og når vi lavede vores øvelser, lå alle babyerne på maven og kiggede på hinanden. Vh stine

Anmeld

28. december 2012

MorTilEnPrinsesse

JS<3 skriver:

Det er sikkert forbudt at sige, men nøøj hvor jeg dog keder mig. Alberte er fantastisk, og tiden går da med hende, elsker hendes fremskridt, men min hverdag er såå ensformet

Jeg gør rent, bager, hygger med hende, går ture, vasker tøj osv. Jeg glædet mig så meget til min barsel, og havde så mange ideer til den. Min kæreste arbejder hverdag, tidligt afsted sent hjem

hvad laver i andre der er på barsel?

Du er ikke alene om at kede dig! ... 

vores dage ser sådan her ud... Står op, mad, bad, gåtur, handle, hjem, lege, sove, lege, mad, sove, far kommer hjem, mad, sove, mad, lege og sove... Det var den dag... 

Jeg tror aldrig jeg har gjort så meget rent før i tiden, for man har jo ikke andet end tid altså..

Jeg kan anbefale at have nogle veninder med børn også og mødes engang imellem i ugen, måske en bestemt dag & så hygge med børn, snakke osv.. ?

Anmeld

28. december 2012

morethanperfect

JS<3 skriver:

Det er sikkert forbudt at sige, men nøøj hvor jeg dog keder mig. Alberte er fantastisk, og tiden går da med hende, elsker hendes fremskridt, men min hverdag er såå ensformet

Jeg gør rent, bager, hygger med hende, går ture, vasker tøj osv. Jeg glædet mig så meget til min barsel, og havde så mange ideer til den. Min kæreste arbejder hverdag, tidligt afsted sent hjem

hvad laver i andre der er på barsel?

Hvad jeg laver ?

Står op , følger den store i Dp , kommer hjem , vasker op , vasker tøj , leger med Noel , putter Noel , Gir Noel mad , Skifter Noel , Putter igen Noel , gør rent , Henter den store , handler ind , laver mad , Bader begge børn , Putter den store , Putter den lille , ordner flasker ... Og så er min dag vidst også beskrevet .. Så godt som

Møg kedeligt !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.