Barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.733 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. december 2012

JS<3

Det er sikkert forbudt at sige, men nøøj hvor jeg dog keder mig. Alberte er fantastisk, og tiden går da med hende, elsker hendes fremskridt, men min hverdag er såå ensformet

Jeg gør rent, bager, hygger med hende, går ture, vasker tøj osv. Jeg glædet mig så meget til min barsel, og havde så mange ideer til den. Min kæreste arbejder hverdag, tidligt afsted sent hjem

hvad laver i andre der er på barsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

TNBC

JS<3 skriver:

Det er sikkert forbudt at sige, men nøøj hvor jeg dog keder mig. Alberte er fantastisk, og tiden går da med hende, elsker hendes fremskridt, men min hverdag er såå ensformet

Jeg gør rent, bager, hygger med hende, går ture, vasker tøj osv. Jeg glædet mig så meget til min barsel, og havde så mange ideer til den. Min kæreste arbejder hverdag, tidligt afsted sent hjem

hvad laver i andre der er på barsel?

hvad med legestuer?
mødes med andre mødre?
baby svømning/gymnastik?

Anmeld

27. december 2012

MorDk

Jeg kan godt følge dig. Jeg har desværre været sygemeldt i hele min graviditet og med min søn blev jeg sygemeldt fra uge 20. Var tilbage på arbejde i 3 mdr. så blev jeg gravid med lillesøster... så jeg har ikke arbejdet i 3 somre og det bliver den 4. sommer som hjemmegående mor på barsel. Tror det bliver sundt for mig at komme ud på arbejdsmarkedet igen, men samtidig også vildt hårdt! Kommer da til at savne mine unger helt grufuldt! Men det er virkeligheden...

Jeg hygger bare. Ser tv, er på computeren, går ture, mødes med nogle veninder engang imellem. Så er der mødregruppen jeg ser engang imellem. Jeg leger med prinsessen og nusser om hende. Men hun sover det meste af tiden endnu. Hun er 14 uger gammel. MEN ja det er MEGET ensformigt! Nogle gange bliver jeg også helt depri. Tror det er en meget normal følelse at have. Men NYD at du ikke skal arbejde. Nyd din datter. Tiden går så forbandet stærkt!

Anmeld

27. december 2012

JS<3

Yurie skriver:

hvad med legestuer?
mødes med andre mødre?
baby svømning/gymnastik?

vi går i mødre gruppe, og Babysnak.

Vi har overvejet baby svømning, men SP syntes vi skal vente til hun er lidt ældre (: 

Anmeld

27. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi går i mødregruppe en gang om ugen. 

Har gået til tumlastik en gang i ugen, men det er desvære slut nu.

Her efter nytår ska vi til at gå til salmesang 1 gang i ugen. 

Baby bio en gang i mdr.

Med thea gik vi i legestue en gang om ugen.

Tager på besøg hos venner/familie, der lige har fri, går hjemme på barsel osv.

Humm det er det vi laver. Vh stine

Anmeld

27. december 2012

TNBC

JS<3 skriver:

vi går i mødre gruppe, og Babysnak.

Vi har overvejet baby svømning, men SP syntes vi skal vente til hun er lidt ældre (: 

så først hvor lille hun var efter at jeg havde skrevet.
men mødes med nogle veninder..

Anmeld

27. december 2012

JS<3

MorDk skriver:

Jeg kan godt følge dig. Jeg har desværre været sygemeldt i hele min graviditet og med min søn blev jeg sygemeldt fra uge 20. Var tilbage på arbejde i 3 mdr. så blev jeg gravid med lillesøster... så jeg har ikke arbejdet i 3 somre og det bliver den 4. sommer som hjemmegående mor på barsel. Tror det bliver sundt for mig at komme ud på arbejdsmarkedet igen, men samtidig også vildt hårdt! Kommer da til at savne mine unger helt grufuldt! Men det er virkeligheden...

Jeg hygger bare. Ser tv, er på computeren, går ture, mødes med nogle veninder engang imellem. Så er der mødregruppen jeg ser engang imellem. Jeg leger med prinsessen og nusser om hende. Men hun sover det meste af tiden endnu. Hun er 14 uger gammel. MEN ja det er MEGET ensformigt! Nogle gange bliver jeg også helt depri. Tror det er en meget normal følelse at have. Men NYD at du ikke skal arbejde. Nyd din datter. Tiden går så forbandet stærkt!

Ja, jeg kan godt forstille mig at det bliver hård at komme tilbage. Jeg skulle allerede være startet i skole april måned, men er i tvivl om alberte er klart til dagpleje til den tid. Så jeg bliver nok nødt til at starte til august i stedet (hvilke jeg tager med et smil) 

Jeg har utrolig meget energi, så det kan godt nok være kedeligt til tider (: 

jeg nyder hende på fulde drøn, hun kan allerede en hel masse, og det er så skønt. Tror desværre bare at alle mødre har følelsen af ikke at nyde nok (; 

Anmeld

27. december 2012

JS<3

StineW79 skriver:

Vi går i mødregruppe en gang om ugen. 

Har gået til tumlastik en gang i ugen, men det er desvære slut nu.

Her efter nytår ska vi til at gå til salmesang 1 gang i ugen. 

Baby bio en gang i mdr.

Med thea gik vi i legestue en gang om ugen.

Tager på besøg hos venner/familie, der lige har fri, går hjemme på barsel osv.

Humm det er det vi laver. Vh stine

Hvad laver i til tumlastik?

Anmeld

27. december 2012

JS<3

Yurie skriver:

så først hvor lille hun var efter at jeg havde skrevet.
men mødes med nogle veninder..

Ja, hun er kun 11 uger (:

Anmeld

27. december 2012

HopinWishin

Tænker da også sommetider jeg savner at komme ud og arbejde igen.. Men så er der pludselig gået endnu en dag,en uge og en mdr...

Jeg er i 2 mødregrupper... babysvømning, babybio, shoppe.. og ja alle de huslige gerninger... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.