Hvis I kunne vælge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

Studerendemor

Virkelig gode ideer, I har. Skulle I komme i tanke om flere, er I velkomne til at skrive igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sutsnore, sutteposer til at hænge på sengen, sengetøj, sengerend, børneforklæde og grydelapper, patchwork tæpper,  en lille rygsæk med træksnore, det er det jeg indtil vidre selv har syet til mine unger.

Og overvejer at gi mig i kast med en lille handy pudsletaske med skifteunderlag med tislagn. Frugposer, hagesmække og sådan nogle lidt brede lommer til at hænge på vægen/ sengen til at putte bøger i? Vh stine

Anmeld

27. december 2012

Studerendemor

StineW79 skriver:

Sutsnore, sutteposer til at hænge på sengen, sengetøj, sengerend, børneforklæde og grydelapper, patchwork tæpper,  en lille rygsæk med træksnore, det er det jeg indtil vidre selv har syet til mine unger.

Og overvejer at gi mig i kast med en lille handy pudsletaske med skifteunderlag med tislagn. Frugposer, hagesmække og sådan nogle lidt brede lommer til at hænge på vægen/ sengen til at putte bøger i? Vh stine

Rigtig gode ideer. Mange tak. 

Er der noget, som du ville ønske du kunne sy, men ikke ved hvordan? Noget der virker svært eller uoverskueligt?

Anmeld

27. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
skrivemaskine skriver:

Rigtig gode ideer. Mange tak. 

Er der noget, som du ville ønske du kunne sy, men ikke ved hvordan? Noget der virker svært eller uoverskueligt?

Ja tøj, for jeg er elendig til at gennemskue mønstre!

I ku også sy ammepuder, eller bare betræk til de ammepuder de har. Vh stine

Anmeld

27. december 2012

JulieE

En lækker stor ammepude, en stor tyk sengerand, sækkestol og evt betræk til skråstolen, kunne være ting, jeg ville synes vat fedt 

Anmeld

27. december 2012

Sakris

Betræk til tripp trapp stol og ikea højstol.

Gulvpuder

Sækkestol

tøjdyr

Legetæppe

Anmeld

27. december 2012

Lone Jakobsen

tøj i lækre farver

har slet ingen erfaring med at sy, men det kunne da være skønt at kunne sy tøj til børnene.

Anmeld

28. december 2012

Studerendemor

JulieE skriver:

En lækker stor ammepude, en stor tyk sengerand, sækkestol og evt betræk til skråstolen, kunne være ting, jeg ville synes vat fedt 

Betræk til skråstol, sikke en fin ide, det havde jeg faktisk ikke tænkt på. Tak for det, den er kommet på listen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.