Hvis I kunne vælge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Studerendemor

Hvis I nu frit kunne vælge at sy til baby, barn, børneværelset, udstyr til at have baby/barn, hvad ville I så sy? Det er underordnet hvad I kan, og om I nogensinde har syet.

Eller hvad ville I ønske andre syede til jeres barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Karina84

Hmm tror jeg kunne komme paa flere ting, og nu hvor jeg venter nr. 2 er der maaske mere plads paa ønskeseddelen.

Men jeg ku godt tænke mig:

En barnevognspude
Et vattæppe
En sengerand
Puder
Tullebukser og kjoler

Ville ønske jeg selv kunne sy, men jeg kender til flere paa nettet der laver sælger noget af ovenstaaende, saa tror det bliver barselsønsker

Anmeld

27. december 2012

tarkoflen

Jeg kunne godt tænke mig selv at sy noget sengetøj, det tror jeg lige jeg kan finde ud af

Og så gad jeg godt, at der er nogle, der vil strikke noget lækkert til os det kan jeg bestemt ikke selv, og sådan nogle små hjemmestrikkede trøjer er altså for nuttede..

Anmeld

27. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tøj! Vh stine

Anmeld

27. december 2012

Dinna88

Alt hvad der kan syes  Det er billigere og federe. 

Anmeld

27. december 2012

Studerendemor

Hvad med betræk til voksiposen/slee beeposen, ville det være fedt at kunne sy eller få syet?

Tak for de gode svar. 

Jeg skal måske lige nævne, at grunden til at jeg spørger er fordi jeg til efteråret skal starte sykurser op, hvor nybagtemødre på barsel kan lære at sy hvad de ønsker til deres børn. Og jeg skal derfor have en stor mængde mønstre og andet klar, så skal i gang lige efter januar.

Anmeld

27. december 2012

JS<3

Her er vi igang med at sy puder til det nye værelse. Har også overvejet at sy sengetøj.

jeg ville så gerne hækle ingolf (fra cirkeline) til hende.

Anmeld

27. december 2012

JS<3

skrivemaskine skriver:

Hvad med betræk til voksiposen/slee beeposen, ville det være fedt at kunne sy eller få syet?

Tak for de gode svar. 

Jeg skal måske lige nævne, at grunden til at jeg spørger er fordi jeg til efteråret skal starte sykurser op, hvor nybagtemødre på barsel kan lære at sy hvad de ønsker til deres børn. Og jeg skal derfor have en stor mængde mønstre og andet klar, så skal i gang lige efter januar.

Jep, det ville jeg da gerne.

og sikke en god ide 

Anmeld

27. december 2012

Caroline86

Jeg har selv syet en tyk sengerand som gik fra "gulv til loft" i tremmesengen

Den var GULD værd med et meget aktivt barn og jeg slap for at skulle "befri" Laura fra tremmerne når hun havde sparket sig fast

Jeg har oplevet en del herinde spørge efter noget lignende, men de kan ikke købes.....

Anmeld

27. december 2012

tarkoflen

Uhh jeg gad også godt have et lækkert hjemmestrikket tæppe til baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.