Blev overfuset af svigerfar..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

Miss Kat

Nadia&Daniel skriver:

Jeg forklarede ham også - at der er altså 30 år imellem os (ham og jeg), så det er da klart vi ikke ser det samme..

Haha du kunne begynde at overanalysere det l*rt han selv ser og komme med en latterlig fortolkning af, hvad HAN er for en, fordi han ser det han ser... Simpelthen for plat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

JS<3

Nadia&Daniel skriver:

Daniel bakkede mig op - og sagde: "lad dog Nadia se det - vi tvinger jo ikke Jer til det"  

Hehe  Det var godt svaret.

Anmeld

27. december 2012

tarkoflen

Hold da op, så er vi vist mange, der er ret dumme og dårlige mødre

Jeg tvivler på, at der er ret mange der ser det for at få gode råd! Der har jeg i hvert fald aldrig hørt nogen sige, og jeg kender mange der ser det!

Jeg ser det for underholdningsværdien, lidt sørgeligt måske, men sandt! Og jeg synes der er nogle der klarer det godt og nogle der klarer det knap så godt! Sådan er livet jo!

Spring op og fald ned på den kommentar, han ved åbenbart ikke bedre!

Anmeld

27. december 2012

Nadia&Daniel

tarkoflen skriver:

Hold da op, så er vi vist mange, der er ret dumme og dårlige mødre

Jeg tvivler på, at der er ret mange der ser det for at få gode råd! Der har jeg i hvert fald aldrig hørt nogen sige, og jeg kender mange der ser det!

Jeg ser det for underholdningsværdien, lidt sørgeligt måske, men sandt! Og jeg synes der er nogle der klarer det godt og nogle der klarer det knap så godt! Sådan er livet jo!

Spring op og fald ned på den kommentar, han ved åbenbart ikke bedre!

Det var desværre ikke kun en kommentar - men overfusede mig foran hele familien ved bordet  Det gav desværre en knude i maven, da min svigerfamilie er det eneste familie jeg har hvor jeg bor..

Anmeld

27. december 2012

Isabella_mor

Nadia&Daniel skriver:

Ikke fedt når han overfuser en foran hele familie - og kommer med hentydniner om at jeg er en dårlig mor fordi jeg ser det. Samr at jeg hellere skulle ringe til dem, end at søge råd i sådan et program - hvilkte jeg IKKE gør, ser det for hyggensskyld..

men DU ved jo inderst inde GODT at du ikke er en dårlig mor.. hvad skulle et program i øvrigt gøre. den får da ikke folk til at blive dårligere forældre, tværtimod... 

stol du på dig selv og de se unge mødre. skid da hul i hans fordomme..

Anmeld

27. december 2012

tarkoflen

Nadia&Daniel skriver:

Det var desværre ikke kun en kommentar - men overfusede mig foran hele familien ved bordet  Det gav desværre en knude i maven, da min svigerfamilie er det eneste familie jeg har hvor jeg bor..

Det lyder godt nok til, at det ville være bedre for dig, at l flyttede tættere på dine forældre

Anmeld

27. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Var han fuld?? En ting er at mene, det er et dårligt tv-program - det synes jeg også, det er - men det er da fuldstændigt uvedkommende både for ham og for andre, hvad du ser. Ærligt talt er det meste, der bliver sendt i tv, ren underholdning uden den store udfordring for de små grå - men han ser måske kun seriøse programmer på dr2? 

Jeg ville nok have vendt den og spurgt ham, om han ikke i stedet ville indvie jer andre i, hvilke intellektuelt udfordrende programmer, han selv har set på det sidste. Mit gæt er, at han ikke ville kunne bidrage med det helt store. 

Anmeld

27. december 2012

MorDk

Det var dog utroligt så travlt dine svigerforældre har! Jesus!

Jeg synes du skal tage en snak med dem én gang for alle (ved det er pisse svært) Men hvor du fortæller dem, hvor såret du bliver over deres evige brok og stikpiller. Hvis ikke De kan behandle dig med respekt så ville jeg ærlig talt droppe kontakten med dem! De må virkelig have ondt i R*ven over ét eller andet!

Anmeld

27. december 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Det var dog utroligt så travlt dine svigerforældre har! Jesus!

Jeg synes du skal tage en snak med dem én gang for alle (ved det er pisse svært) Men hvor du fortæller dem, hvor såret du bliver over deres evige brok og stikpiller. Hvis ikke De kan behandle dig med respekt så ville jeg ærlig talt droppe kontakten med dem! De må virkelig have ondt i R*ven over ét eller andet!

Jeg sad selv og tænkte det samme - utroligt som nogle har travlt 

Jeg ville også først prøve med en snak - selvom det ikke vil være sjovt, men i bliver nødt til at sætte en grænse efterhånden 

Anmeld

28. december 2012

Nadia&Daniel

Energi/overskudet er ikke så stort hos mig for tiden - så I får lige et fælles svar: Tak for alle Jeres ord - det har hjulpet meget.. Jeg holder en pæn afsted til min svigerforældre (især svigerinde) lige pt. Er selvfølgelig sammen med dem, opsøger dem bare ikke som de første..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.