Blev overfuset af svigerfar..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.762 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Nadia&Daniel

..til den årlig familiejulefrokost..

Og HVOR?? fordi jeg ser DE UNGE MØDRE !!

Han mente at det var dumt, og at programme giver et forskuet billede af at have børn, og at man var lige så dum når man så det, som de dumme piger i programmet..

Han var helt oppe i skyerne over at jeg så det.. (han har vidst i alle de år jeg har været sammen med Daniel, at jeg har set det)..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Miss Kat

Hold da op en knold... Hvad f..... rager det ham... Det siger da vist mere om ham at sige sådan noget, end dig der ser programmet.

Jeg tror så, det er rigtigt nok at nogle unge piger kan lokkes til at blive gravide tidligt fordi de overvejer muligheden for at komme på TV (kender desværre til et eksempel), men det kan da umuligt gælde dig! Lam kommentar... 

Anmeld

27. december 2012

B&J

Hold da helt op, jeg tror nu nok jeg havde banket i bordet og sagt hvem er mest dum af os to lige nu!!!!!!!!!!!!!!!

ej hvordan kan din kæreste høre på den slags ej hvor ville jeg blive sur på sådan en mand...... godt være det kun er de unge møder men lige frem kalde dig for dum fordi du ser det.....

Anmeld

27. december 2012

JS<3

Nadia&Daniel skriver:

..til den årlig familiejulefrokost..

Og HVOR?? fordi jeg ser DE UNGE MØDRE !!

Han mente at det var dumt, og at programme giver et forskuet billede af at have børn, og at man var lige så dum når man så det, som de dumme piger i programmet..

Han var helt oppe i skyerne over at jeg så det.. (han har vidst i alle de år jeg har været sammen med Daniel, at jeg har set det)..

Sikke en sur svigerfar du har dig (:

Jeg ser også de unge mødre, men ikke fordi jeg går op i det, men af ren kedsomhed. og syntes da ikke jeg er dum, eller uansvarlig overfor min datter. Og det er jeg da sikker på at du heller ikke er fordi du ser det.

siger din mand ikke noget til det?

Jeg har mig en svigermor som også hænger på nakken. De første uger  af albertes liv havde hun enormt tør hud på hænder og pande, (hvilke er helt normalt), hun mente simpelthen at det var fordi hun kom for lidt i bad. Jeg bader hende altså hverdag, og så vidt jeg ved er det mere end rigeligt. (Jeg hører stadig for det) Der er intet værre en sådan nogen svigerforældre

Anmeld

27. december 2012

Mussen2

Kæft en klaptorsk! Så er vi mange "dumme" herinde

Anmeld

27. december 2012

Nadia&Daniel

Miss Kat skriver:

Hold da op en knold... Hvad f..... rager det ham... Det siger da vist mere om ham at sige sådan noget, end dig der ser programmet.

Jeg tror så, det er rigtigt nok at nogle unge piger kan lokkes til at blive gravide tidligt fordi de overvejer muligheden for at komme på TV (kender desværre til et eksempel), men det kan da umuligt gælde dig! Lam kommentar... 

Jeg forklarede ham også - at der er altså 30 år imellem os (ham og jeg), så det er da klart vi ikke ser det samme..

Anmeld

27. december 2012

JS<3

JS<3 skriver:

Jeg ser også de unge mødre, men ikke fordi jeg går op i det, men af ren kedsomhed. og syntes da ikke jeg er dum, eller uansvarlig overfor min datter. Og det er jeg da sikker på at du heller ikke er fordi du ser det.

Jeg har mig en svigermor som også hænger på nakken. De første uger  af albertes liv havde hun enormt tør hud på hænder og pande, (hvilke er helt normalt), hun mente simpelthen at det var fordi hun kom for lidt i bad. Jeg bader hende altså hverdag, og så vidt jeg ved er det mere end rigeligt. (Jeg hører stadig for det) Der er intet værre en sådan nogen svigerforældre

Undskyld jeg bader hende hver ANDEN dag (:

Anmeld

27. december 2012

Isabella_mor

Tjah. Det er jo bare hans mening. Lad ham have den og skid hul i det. Det er jo bare et tv program.. No biggie. 

Anmeld

27. december 2012

Nadia&Daniel

JS<3 skriver:

Daniel bakkede mig op - og sagde: "lad dog Nadia se det - vi tvinger jo ikke Jer til det"  

Anmeld

27. december 2012

Nadia&Daniel

Isabella_mor skriver:

Tjah. Det er jo bare hans mening. Lad ham have den og skid hul i det. Det er jo bare et tv program.. No biggie. 

Ikke fedt når han overfuser en foran hele familie - og kommer med hentydniner om at jeg er en dårlig mor fordi jeg ser det. Samr at jeg hellere skulle ringe til dem, end at søge råd i sådan et program - hvilkte jeg IKKE gør, ser det for hyggensskyld..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.