Det der når det hele bare går galt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

MorTilEn2013Dreng

StineW79 skriver:

Aaarrrr skod! Og hvor uheldigt! Er der ik mulighed for at i ka være hos nogle af de andre??

Ellers må i smide en voksdug på under en fin dig, så ka de da i det mindste ik se det ødelagte bord. Håber i finder ud af noget. Vh stine

Nej desværre ikke.. og spisebordet vipper. Og alt lignere bare kaos

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
MiichellaMalou skriver:

Nej desværre ikke.. og spisebordet vipper. Og alt lignere bare kaos

I må lave en kamuflage oprydning, hvor i smider alt rodet ind i soveværelset, lægger en lille kile ting under bordet, så det ik vipper. Også bare lade være med at bekymre jeg om alt det andet. De kommer vel ik for at nyde jeres perfekt opryddet hjem, men det gode selvskab  Vh stine

Anmeld

27. december 2012

LLN

MiichellaMalou skriver:

Troede næsten min kæreste og jeg var ved at være klar til nytår (skal holdes hos os) så idag mens Martin bare sidder stille og roligt og spiller computer og jeg ser venner. Så siger der bare bang også væltede det ud med vand fra vores akvarie. Så nu er skrivebord Sound og spisebord og en masse andet gået i stykker. Og nu sidder jeg her og tænker om vi overhovedet kan komme til at holde nytår
Puha måtte bare ud med det

Undskyld jeg spørg, men hvordan kan der gå så meget i stykker når i var til stede?

Spørg fordi vi selv er ved at anskaffe akvarie.

Anmeld

27. december 2012

An&Jo

LLN skriver:

Undskyld jeg spørg, men hvordan kan der gå så meget i stykker når i var til stede?

Tjaa, hvis glasset sprænger eller benene bliver svage, så kan du ikke redde dit hjem fra oversvømmelse uanset hvor mange i er til stede desværre.. Derfor kræver mange boligselskaber at man køber sådan en ekstra forsikring til ens indbo før man må have akvarie i deres lejligheder..

Anmeld

27. december 2012

An&Jo

Til ts, hvornår det bare skid uheldigt.. Håber jeres forsikring arbejder lidt hurtigt på den her så i kan få et godt nytår..

Anmeld

27. december 2012

MorTilEn2013Dreng

LLN skriver:

Der var 190 liter i akvariet.. Og vi tænkte aller mest på at redde computeren først samtid med jeg prøvede og få vandet til at stop. Og det gik jo utrolig stærkt.. Og da spisebord og skrivebord stod som det tætteste og alt det som var tæt på har jo fået masser af vand..

Anmeld

27. december 2012

MorTilEn2013Dreng

An&Jo skriver:

Til ts, hvornår det bare skid uheldigt.. Håber jeres forsikring arbejder lidt hurtigt på den her så i kan få et godt nytår..

Håber jeg virkelig også og tak

Anmeld

27. december 2012

LLN

An&Jo skriver:

Tjaa, hvis glasset sprænger eller benene bliver svage, så kan du ikke redde dit hjem fra oversvømmelse uanset hvor mange i er til stede desværre.. Derfor kræver mange boligselskaber at man køber sådan en ekstra forsikring til ens indbo før man må have akvarie i deres lejligheder..

Jeg tænker bare at når man er der vil man rimelig hurtigt kunne få lagt nogle håndklæder og få fjernet møblerne.

Anmeld

27. december 2012

LLN

MiichellaMalou skriver:

Der var 190 liter i akvariet.. Og vi tænkte aller mest på at redde computeren først samtid med jeg prøvede og få vandet til at stop. Og det gik jo utrolig stærkt.. Og da spisebord og skrivebord stod som det tætteste og alt det som var tæt på har jo fået masser af vand..

Tak for dit svar. Håber at nogle af møblerne får det bedre igen når de tørre.

Anmeld

27. december 2012

MorTilEn2013Dreng

LLN skriver:

Tak for dit svar. Håber at nogle af møblerne får det bedre igen når de tørre.

Som det ser ud nu har de ikke fået det bedre.
Men hold da op et dårlig tidspunkt det er sket på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.