Det der når det hele bare går galt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
19 svar
0 synes godt om
26. december 2012

MorTilEn2013Dreng

Troede næsten min kæreste og jeg var ved at være klar til nytår (skal holdes hos os) så idag mens Martin bare sidder stille og roligt og spiller computer og jeg ser venner. Så siger der bare bang også væltede det ud med vand fra vores akvarie. Så nu er skrivebord Sound og spisebord og en masse andet gået i stykker. Og nu sidder jeg her og tænker om vi overhovedet kan komme til at holde nytår
Puha måtte bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

Gittemor09

MiichellaMalou skriver:

Troede næsten min kæreste og jeg var ved at være klar til nytår (skal holdes hos os) så idag mens Martin bare sidder stille og roligt og spiller computer og jeg ser venner. Så siger der bare bang også væltede det ud med vand fra vores akvarie. Så nu er skrivebord Sound og spisebord og en masse andet gået i stykker. Og nu sidder jeg her og tænker om vi overhovedet kan komme til at holde nytår

åhhh hvor lyder det ubehageligt...

håber i kan nå og få/holde et fantastisk nytår

Anmeld

26. december 2012

MorTilEnPrinsesse

MiichellaMalou skriver:

;-( Øv for den da... Er sikker på i nok finder en løsning..

Anmeld

27. december 2012

MorTilEn2013Dreng

Gittemor09 skriver:

åhhh hvor lyder det ubehageligt...

håber i kan nå og få/holde et fantastisk nytår

Ja håber jeg da.
Men lige nu ser alt bare sort ud, og nu har vi bare endnu mere travlt. Fordi vi også skal have talt med varmemesteren og forsikringsselskabet. Plus vi skal have købt nyt spisebord osv.

Anmeld

27. december 2012

MorTilEn2013Dreng

MorTilEnPrinsesse skriver:

;-( Øv for den da... Er sikker på i nok finder en løsning..

Det mega øv. Når alt bare er gået i stykker. Og nu har vi bare dobbel så travlt

Anmeld

27. december 2012

Gittemor09

MiichellaMalou skriver:

Ja håber jeg da.
Men lige nu ser alt bare sort ud, og nu har vi bare endnu mere travlt. Fordi vi også skal have talt med varmemesteren og forsikringsselskabet. Plus vi skal have købt nyt spisebord osv.

ej, hvor er det øv...

selvom det hele ser sort ud nu, er jeg sikker på i nok skal finde en løsning på det hele....

Anmeld

27. december 2012

MorTilEn2013Dreng

Gittemor09 skriver:

ej, hvor er det øv...

selvom det hele ser sort ud nu, er jeg sikker på i nok skal finde en løsning på det hele....

Det er rigtig meget øv.
Men ja det må vi virkelig håbe

Anmeld

27. december 2012

Gittemor09

MiichellaMalou skriver:

Det er rigtig meget øv.
Men ja det må vi virkelig håbe

jaaah  hvad der  kan

Anmeld

27. december 2012

MorTilEn2013Dreng

Gittemor09 skriver:

jaaah  hvad der  kan

Taak

Anmeld

27. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Aaarrrr skod! Og hvor uheldigt! Er der ik mulighed for at i ka være hos nogle af de andre??

Ellers må i smide en voksdug på under en fin dig, så ka de da i det mindste ik se det ødelagte bord. Håber i finder ud af noget. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.