Hjælp hvad ville i have gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

hesøth

Anonym skriver:

nej det er også det jeg tænker men får også nærmest skyld følelse pga min svigerfar mor har givet mig den Billet til over 400 kr

Giv din svigermor billetten tilbage - og kom videre med dit liv. Ingen af jer er da tjent med 7 måneders skuespil for en teaterforestilling!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

FruK

Anonym skriver:

nej det er også det jeg tænker men får også nærmest skyld følelse pga min svigerfar mor har givet mig den Billet til over 400 kr

Det er da bare at give billetten til din kæreste/eks, så han kan tage en anden med.

Hvis de 400 kr giver dig dårlig samvittighed, hvad ville det så give dig at blive sammen med ham 7 måneder mere, når din beslutning er truffet - holde ham hen på grund af en teaterforestilling...?!

Se at få gjort noget ved det... 

Anmeld

26. december 2012

banana3

Anonym skriver:

har herinde skrevet nogle tråde med at min kæreste og jeg ikke har det så godt mere pga vi har mange problemer. han har så meget had til andre mennesker og kører en eller anden form for krig med hans bror og nu kan jeg bare snart ikke mere! havde egentlig tænkt jeg ville stoppe forholdet her efter jul men så skete det der ikke måtte ske! vi har hver især fået en billet til en teater forestilling men først til juli! hvad ville i gøre? ville i vente til efter der eller bare lade billetten gå videre til en anden? for synes ikke jeg har mange følelser tilbage også er det lang tid at vente 7 måneder! bliver bare mere deprimeret og mit humør daler og der er to børn involveret :-(

Altså hvis det lige nu er en teater billet der holder jer sammen, så er der vidst ikke andet for end at stoppe det nu..

Anmeld

26. december 2012

TeamRocket

Ahahaha Sorry,men det er altså morsomt. Nogle blir sammen for børnenes skyld, andre for showbiz billetter. Hehe.

Gør hvad du føler i dit hjerte. Hvis forstillingen er så vigtig for dig,så bliv.

Anmeld

26. december 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Ahahaha Sorry,men det er altså morsomt. Nogle blir sammen for børnenes skyld, andre for showbiz billetter. Hehe.

Gør hvad du føler i dit hjerte. Hvis forstillingen er så vigtig for dig,så bliv.

det synes jeg nu ikke er sjovt! og nej du misforstod det ellers har jeg skrevet forkert. mit spørgsmål var hvad I havde tænkt i ville have gjort med teater billetten solgt den eller bare givet det til svigerfar forældre igen?

Anmeld

26. december 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

har herinde skrevet nogle tråde med at min kæreste og jeg ikke har det så godt mere pga vi har mange problemer. han har så meget had til andre mennesker og kører en eller anden form for krig med hans bror og nu kan jeg bare snart ikke mere! havde egentlig tænkt jeg ville stoppe forholdet her efter jul men så skete det der ikke måtte ske! vi har hver især fået en billet til en teater forestilling men først til juli! hvad ville i gøre? ville i vente til efter der eller bare lade billetten gå videre til en anden? for synes ikke jeg har mange følelser tilbage også er det lang tid at vente 7 måneder! bliver bare mere deprimeret og mit humør daler og der er to børn involveret :-(

min tråd blev vist misforstået fuldstændig eller os har jeg skrevet forkert. mente hvad I ville have gjort med billetten givet den tilbage eller solgt den? det var det jeg mente. er sådan set afklaret med hvordan og hvorledes og ønsker ikke vi fortsætter forholdet!

Anmeld

26. december 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

det synes jeg nu ikke er sjovt! og nej du misforstod det ellers har jeg skrevet forkert. mit spørgsmål var hvad I havde tænkt i ville have gjort med teater billetten solgt den eller bare givet det til svigerfar forældre igen?

Åhh på den måde, ja så misforstod jeg det helt bestemt. Jeg havde nok bare givet den til manden eller tilbage til giver. Solgt den ville jeg ikke have samvittighed til.

Anmeld

26. december 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Det ville i min optik være helt forrykt og vente - herregud det. Jo kun en billet

Anmeld

26. december 2012

JustMe

wamse skriver:

Altså hvis du allerede nu ved, at du ikke vil fortsætte forholdet, så skal du da selvfølgelig ikke vente til juli måned, det er da ikke fair over nogen som helst.

Jeg tænker at det da kun er et teaterstykke

Enig

Anmeld

26. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg må altså indrømme at jeg slet ikke forstår man overhovedet kan finde på at udskyde at ende et forhold grundet et teaterstykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.