Hjælp hvad ville i have gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. december 2012

Anonym trådstarter

har herinde skrevet nogle tråde med at min kæreste og jeg ikke har det så godt mere pga vi har mange problemer. han har så meget had til andre mennesker og kører en eller anden form for krig med hans bror og nu kan jeg bare snart ikke mere! havde egentlig tænkt jeg ville stoppe forholdet her efter jul men så skete det der ikke måtte ske! vi har hver især fået en billet til en teater forestilling men først til juli! hvad ville i gøre? ville i vente til efter der eller bare lade billetten gå videre til en anden? for synes ikke jeg har mange følelser tilbage også er det lang tid at vente 7 måneder! bliver bare mere deprimeret og mit humør daler og der er to børn involveret :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

wamse

Altså hvis du allerede nu ved, at du ikke vil fortsætte forholdet, så skal du da selvfølgelig ikke vente til juli måned, det er da ikke fair over nogen som helst.

Jeg tænker at det da kun er et teaterstykke

Anmeld

26. december 2012

2721

Jeg ville aldrig blive i et forhold jeg ikke trives i, grundet en teaterbillet:-S

Anmeld

26. december 2012

Clisolka

Jeg ville ikke blive et i forhold pga. en teaterbillet 

Anmeld

26. december 2012

B&J

ved du hvad tænk på dig selv og ikke en billet...

Anmeld

26. december 2012

MortilElias2010

Jeg ville ikke vente hvis jeg var sikker på at det bare skulle være slut - og bestemt slet ikke pågrund af en billet 

Anmeld

26. december 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Altså hvis du allerede nu ved, at du ikke vil fortsætte forholdet, så skal du da selvfølgelig ikke vente til juli måned, det er da ikke fair over nogen som helst.

Jeg tænker at det da kun er et teaterstykke

nej det er også det jeg tænker men får også nærmest skyld følelse pga min svigerfar mor har givet mig den Billet til over 400 kr

Anmeld

26. december 2012

Zeus

Anonym skriver:

har herinde skrevet nogle tråde med at min kæreste og jeg ikke har det så godt mere pga vi har mange problemer. han har så meget had til andre mennesker og kører en eller anden form for krig med hans bror og nu kan jeg bare snart ikke mere! havde egentlig tænkt jeg ville stoppe forholdet her efter jul men så skete det der ikke måtte ske! vi har hver især fået en billet til en teater forestilling men først til juli! hvad ville i gøre? ville i vente til efter der eller bare lade billetten gå videre til en anden? for synes ikke jeg har mange følelser tilbage også er det lang tid at vente 7 måneder! bliver bare mere deprimeret og mit humør daler og der er to børn involveret :-(

Hvis du er klar til at vente yderligere 7 mdr, pga. en teaterbillet, så er du måske ikke klar til at gå fra ham...... Lad være med at gå, før du kan mærke at du er afklaret med det, for ellers går du tilbage igen lige så snart han lover guld og grønne skove 

Anmeld

26. december 2012

Betina_fra_Als

jeg var smuttet, og en skide teater billet skulle ikke holde mig tilbage!!!

Anmeld

26. december 2012

Muhmi

Man bliver ikke sammen for et par teaterbilletters skyld.. Hehe...

Ej sorry, men hvis du ikke vil være sammen med ham, tror du så virkelig du ville om 7 mdr. efter i har været i teateret?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.