En træls sætning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

MorDk

Moo skriver:

Det kommer an på hvad de fejler. I vores familie tager vi det ikke så tungt om ungerne er syge - så længe vi ved at de kan have det godt, komme til at sove osv - så tager vi gladeligt afsted. Ville selvfølgelig ikke tage til stor fest i et forsamlingshus og lign, men hyggebesøg hos bedsteforældre eller mostre klarer vi snildt.

Pt. har både min søsters og mine børn omgangssyge - men vi skal da alligevel til julefrokost imorgen - hvis de altså er holdt op med at brække sig...

Det forstå jeg ikke. Hvorfor ikke holde ungerne hjemme til de er raske. Når de er syge er det da ikke rart at være ude. Og de kan nemmere rage noget nyt til sig. Hvis mine børn er syge så er de hjemme og vi bliver hjemme sammen med dem (mindst én af os)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

Nadia&Daniel

Selvfølgelig kan man være hos farmor og farfar (sammen med far og mor) når man er lidt syg.. Men nu har Laura været syg siden 22 dec. og hun har overlevet en 23 dec. og 24 dec. hjemme hos andre, så nu skal der lige lidt ro på.. Selvfølgelig kan man overleve at være lidt syg hos farmor og farfar, men på et tidspunkt, skal hun jo blive helt frisk, for så kalder hevrdagen igen, og synes jeg personligt det er bedst at være hjemme og få ro

Anmeld

26. december 2012

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Ja, en sætning jeg hader er: "Hun kan jo lige så godt være ligge syg hos os, som hjemme"

Har hørt den op til 4 gange i dag - og hver gang blev jeg lige irriteret over den..

Havde bare lige brug for at komme ud med denne dumme sætning..

Det er bedst at være syg hjemme i ens egen seng  Jeg vil da heller ikke afsted hvis jeg er syg 

Anmeld

26. december 2012

Nadia&Daniel

Fik også lige et sætning mere igår: "Se nu er hun da mere frisk - hun behøver da ikke ro"

Jamen - hvad HJÆLPER det at hun er MERE frisk kl. 19 om aften (hun sov sen lur) - vist hun IKKE er frisk RESTEN af dagen?? Hun skal jo gerne kunne klare vuggestuen efter nytår (ved der er nogle dage endnu, men stadig) - vil ikke have hun får tilbagefald når jeg skal begynde NYT JOB 2 januar

Anmeld

26. december 2012

Miss BananaHammock

Jeg HADER HADER HADER at være syg andre steder end hjemme, så ville aldrig tvinge mine børn til at være det. Jeg ender altid med at få for lidt hvile når jeg er syg ude og tænker at mange børn på samme måde har svært ved at ligge og slappe af når der sker en masse omkring dem. Øv at du altid skal kæmpe for det søde

Anmeld

26. december 2012

Troldemommi

Nadia&Daniel skriver:

Ja, en sætning jeg hader er: "Hun kan jo lige så godt være ligge syg hos os, som hjemme"

Har hørt den op til 4 gange i dag - og hver gang blev jeg lige irriteret over den..

Ja det er en træls sætning, det er bare bedst at være hjemme når man er syg

monica

Anmeld

26. december 2012

Blirnokaldrigfru

Nadia&Daniel skriver:

Øv og nej, man vil helst de er hjemme, og det er jeg sikker på børnene og helst vil!!

Anmeld

26. december 2012

TeamRocket

Mine unger foretrækker sjovt nok at ligge syge hjemme, deres egne senge eller mors sofa er altså bare bedst når man er syg, sløj eller dårlig Så her kan det ikke være hip som hap.

Anmeld

26. december 2012

Moma

Bare så træls alle andre ved, hvad der er bedst for ens børn.

Ville da også blive hjemme, så de kunne få ro og blive raske. 

Anmeld

26. december 2012

bøllen

Kunne nu ikke drømme og at tage mine syge børn med i byen - er de syge har de bedst af at ligge i sengen .

både af hensyn til dem men da også resten af selvskabet .

dog var vi afsted jule aften hvor den ene store var snottet ingen feber - vi tog dog tidligt hjem da han fik det værre i løbet af aftnen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.