En træls sætning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.629 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. december 2012

Nadia&Daniel

Ja, en sætning jeg hader er: "Hun kan jo lige så godt være ligge syg hos os, som hjemme"

Har hørt den op til 4 gange i dag - og hver gang blev jeg lige irriteret over den..

Havde bare lige brug for at komme ud med denne dumme sætning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

Janni.

Når man er syg, så er det bedst at være syg hjemme.. BASTA!

Hilsen en syg moar.

Anmeld

25. december 2012

Faith

Ja den er sku for dum!

Anmeld

25. december 2012

VIPpigen

Det er da bedst at være syg hjemme, voksen eller barn... Det er ligemeget

Anmeld

25. december 2012

2721

Synes helt ærligt de skal lære og kende deres plads.
Er man syg bliver man hjemme i ens egen seng.
Jeg ville seriøst koge over hvis nogen sagde det til mig.

Anmeld

25. december 2012

Dinna88

Jeg gider sgu da heller ikke ligge syg ved andre.... Hvorfor skulle ens børn så ville det?

Anmeld

25. december 2012

Moo

Det kommer an på hvad de fejler. I vores familie tager vi det ikke så tungt om ungerne er syge - så længe vi ved at de kan have det godt, komme til at sove osv - så tager vi gladeligt afsted. Ville selvfølgelig ikke tage til stor fest i et forsamlingshus og lign, men hyggebesøg hos bedsteforældre eller mostre klarer vi snildt.

Pt. har både min søsters og mine børn omgangssyge - men vi skal da alligevel til julefrokost imorgen - hvis de altså er holdt op med at brække sig...

Anmeld

26. december 2012

Tulle28

Moo skriver:

Det kommer an på hvad de fejler. I vores familie tager vi det ikke så tungt om ungerne er syge - så længe vi ved at de kan have det godt, komme til at sove osv - så tager vi gladeligt afsted. Ville selvfølgelig ikke tage til stor fest i et forsamlingshus og lign, men hyggebesøg hos bedsteforældre eller mostre klarer vi snildt.

Pt. har både min søsters og mine børn omgangssyge - men vi skal da alligevel til julefrokost imorgen - hvis de altså er holdt op med at brække sig...

Jeg håber da I informerer resten af selskabet, så de kan tage stilling til, om de vil blive hjemme så?? Det smitter jo af H... til

TS: Lad mig gætte... Svigerfamilien? Den kunne også godt forekomme her, den sætning. Men jeg synes altså også at man har bedst af at være hjemme, hvis man er syg. Afhængig af, hvad man fejler, selvfølgelig

Anmeld

26. december 2012

tarkoflen

Tulle28 skriver:

Jeg håber da I informerer resten af selskabet, så de kan tage stilling til, om de vil blive hjemme så?? Det smitter jo af H... til

TS: Lad mig gætte... Svigerfamilien? Den kunne også godt forekomme her, den sætning. Men jeg synes altså også at man har bedst af at være hjemme, hvis man er syg. Afhængig af, hvad man fejler, selvfølgelig

Jeg tænkte præcis det samme fri for at blive smittet, fordi man bare skal afsted...

Meldte i sidste uge afbud til barselsbesøg hos min kusine, fordi min KÆRESTE kastede op aftenen før, jeg skulle ikke risikere at smitte nogen, hvis det var noget maveinfluenza! Det var det så ikke, men better safe than sorry!

Til TS

Nu har jeg læst, at hun har været syg i længere tid, og så var jeg nok også blevet hjemme, med mindre det bare var mine forældre og ikke andre eller svigerforældre og ikke andre, men en julefrokost, var jeg ikke taget afsted til!

Hvor vil de helst selv være, hvis de er syge? I egen seng, eller på en eller andens sofa? Jeg ved godt, hvad jeg ville vælge!

God bedring med hende!

Anmeld

26. december 2012

MorDk

Janni. skriver:

Når man er syg, så er det bedst at være syg hjemme.. BASTA!

Hilsen en syg moar.

ENIG!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.