Hvor tæt på termin får man pks?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.388 visninger
22 svar
1 synes godt om
25. december 2012

lycly

Jeg skal højst sandsynlig have pks da det er under 2 år siden jeg sidst fik foretaget ks. Der er for mange risici forbundet med at føde normalt, så jeg vil helst ikke gå i fødsel. Og 2. gang er chancen jo for at føde før tid jo større. Så i hvor god tid planlægger man ks?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

Hvem?

Jeg skal højst sandsynlig have pks da det er under 2 år siden jeg sidst fik foretaget ks. Der er for mange risici forbundet med at føde normalt, så jeg vil helst ikke gå i fødsel. Og 2. gang er chancen jo for at føde før tid jo større. Så i hvor god tid planlægger man ks?

Ca. 14 dage før termin, mener jeg det er - men munligt det er lavet om siden jeg skulle have haft det

Anmeld

25. december 2012

henh01

Jeg kender nogle der har fået pks ca 8 dage før termin.

Anmeld

25. december 2012

lycly

henh01 skriver:

Jeg kender nogle der har fået pks ca 8 dage før termin.

Og det var anden gang? Men det jo også okay, det jo sjældent man føder af naturlige årsager 8 dage før tid.

Anmeld

25. december 2012

wilfa

Jeg fik besked på Skejby at det er ca. 1 uge før, i alle fall med førstegangsfødende.

Anmeld

25. december 2012

henh01

LuLy skriver:

Og det var anden gang? Men det jo også okay, det jo sjældent man føder af naturlige årsager 8 dage før tid.

ja både 2 og 3 gang.
Jeg tror også det hænger lidt sammen med hvordan det lige passer ind i deres program.
Jeg ved at roskilde kun har planlagte ks 2-3 gange om ugen og at de ligger på faste dage som regel.

Anmeld

25. december 2012

lycly

wilfa skriver:

Jeg fik besked på Skejby at det er ca. 1 uge før, i alle fall med førstegangsfødende.

Ja jeg ved at det er en uge før og nogle gange tidligere når det er første gang, men der går man som regel heller ikke i fødsel før tid. Jeg er netop nervøs for at gå i fødsel pga de risici der er, så håber på at det er lidt tidligere end en uge, men alligevel heller ikke alt for tidligt, baby skal jo være færdigbagt

Anmeld

25. december 2012

VØS

Jeg er gravid med andet barn, fik kejsersnit for knapt to år siden, når jeg når termin.
Jeg har fået af vide det er 1-2 uger inden termin, også anden gang
Men kan sagtens følge din tankegang.
Hvis du går i fødsel, stopper de fødslen med en sprøjte i låret og foretager derefter almindelig kejsersnit (lige som var det planlagt den dag). Det var hvad jordemoderen fortalte mig, da jeg spurgte
Håber det hjælper lidt

Anmeld

25. december 2012

Helloo

Jeg skal ha PKS det kommer til at være 9 dage før termin 

Anmeld

25. december 2012

baby012

Ca en uge før termin  

går du i fødsel foretager de bare PKS når du ankommer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.