Min veninde dater lidt med min x´s ven. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

Najsen

Jeg synes mange af de andre er meget hårde i den måde de formulere sig på.

Men ret skal være ret, og det de skriver har de ret i.

Du må bide i det sure æble og acceptere den fyr din veninde vælger, det er somsagt kun din x's ven, og derfor kan du ikke rigtig tillade dig at sige noget til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

Camilla..

kicha skriver:

Jeg synes du er meget egoistisk - din veninde må ikke være sammen med en fordi DU så ikke kan lade vær med at tænke på hans ven - det er ikke i orden overfor din veninde - vær dog glad på hendes vejne

lige mine ord.

Anmeld

26. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvorfor skal din veninde og din ex's ven straffes for at din ex er en lort. Det ville jeg synes var Super ærgerligt. Jeg ville arbejde med MIG SELV for at komme over de ting der er sket og blande de to andre helt udenom. Tilføjer lige noget da jeg lige har læst videre på tråden. Hvis det er fordi vennen er en lort synes jeg du skal fortælle din veninde det. Selvfølgelig med en begrundelse. Det kan så være hun alligevel indleder et forhold til ham men lad hende selv finde ud af det og være der for hende. 

Anmeld

26. december 2012

Benjamins'mor

Eftersom du skriver at hun også skrev med ham inden du gik fra din eks er min mening....

Bare fordi du går fra din eks skal hun vel ikke også vælge den kreds fra? Jeg går udfra du selv har præsenteret hende for ham...

Synes du skal acceptere ellers er du godtnok en dårlig veninde.

Anmeld

26. december 2012

Muffinmus

Beklager, men du kan simpelthen ikke tyre hverken din venindes sexliv, kærlighedliv eller din x's kammerats:-)
Så du må affinde dig med det og så sige at bare hun er glad for sin måske nye kærlighed, så er det fedt. De har vel ret til at have det sjovt som du selv har:-)

Anmeld

26. december 2012

tarkoflen

Så længe det ikke er din eks din veninde dater, så synes jeg du skal bakke hende op! Kærlighed kan ikke sættes i en boks, der hedder, ham her må jeg ikke elske, for det passer andre dårligt!

Jeg synes du skal tage en snak med din veninde, og høre om hun ikke vil lade være med at snakke om din eks, når du er der, for det gør dig dårligt tilpas og det er svært for dig! Men du må på ingen måde lade være med at bakke din veninde op i et nyt forhold, hvis han er en god fyr, det ville være noget helt andet, hvis han ikke behandlede hende ordentligt! Men det er så vidt jeg læser ikke tilfældet...

Det er selvfølgelig skide ærgeligt, hvis hun finder sammen med din eks bedste ven, men det hverken kan eller skal du blande dig i!

Når bruddet er kommet lidt på afstand, så tror jeg også du selv kan se, at din veninde ikke gør det for at såre dig... Og med tiden, hvis det bliver rigtig seriøst, så skal du også nok vænne dig til, at sådan er det, og din eks skal da ikke styre dit liv på den måde, at han også skal ødelægge dit venskab med en god veninde! De lyder til at han har ødelagt nok for dig! Det er han bestemt ikke værd!

Men ja det korte af det lange er, at du bliver nødt til at sætte dine egne følelser til side og tænke på din veninde!

Anmeld

26. december 2012

Studerendemor

Anonym skriver:

Hej alle.

Først, rigtig glædelig jul, jeg håber alle har haft en god aften igår.

Nå...sagen er den, at jeg for to mdr gik fra min daværende kæreste gennem blot 2 mdr. Jeg gik fra ham, fordi jeg er fundet sammen med mit barns far igen. (hvilket jeg er ovenud lykkelig over)

Men jeg gik også fra ham fordi der var rigtig trælse ting, bla enormt meget forskellighed, jalouxi og han et par gange har været ved og en gang har lagt en hånd på mig (forstå mig ret, det er IKKE positivt). Men der er flere ting i det, som jeg ikke kan skrive her, end ikke anonymt.

Nå. Men hans bedste kammerart har så skrevet lidt om løst og fast med min veninde siden mig og eksen var sammen. Men ikke noget med følelser indover. Den sidste uge har så taget en drejning, som jeg ikke bryder mig om.

Han skriver hvor meget han tænker på hende osv. Hvilket jo egentlig er fuldstændigt tilforladeligt.

Men det der generer mig er, at så længe de to skriver (min bedste veninde og min eks´s bedste ven) så føler jeg at min eks spiller mig et puds konstant. Jeg skal (selvf.) hører på min veninde hele tiden og hver gang hun nævner hans navn, kommer jeg selvf. til at tænke på min eks. Og jeg ønsker ham bare ude af min verden og fuldstændig ude af mit liv!! Jeg ønsker absolut ikke, at min bedste veninde og hans bedste ven skal finde sammen.

Men er det langt ude, at jeg siger det til hende?

Min nuværende kæreste og jeg vil bare have et liv UDEN, FULDSTÆNDIG UDEN min eks (pga nogle ting der er sket, som gør at jeg ikke kan klare tanken om ham) Men som sagt, så længe de to har noget kørende, kan jeg mærke at jeg faktisk bliver pisse sur på hende. (Hun var den første til at sige, at jeg bare skulle have ham HELT og aldeles ude af mit liv, og han skulle på ingen måde i nærheden af mit privatliv)

Men jeg tænker helt ærligt, at hun fandeme ikke kan være det bekendt. Men er det mig der bare skal forsøge at acceptere, eller hvad? Hvad faen gør jeg!?

Jeg forstår dig faktisk udemærket. Men den er svær, fordi du ikke har noget at skulle have sagt ifht. til din veninde og  din ekskærestes vens forhold. Hvis I er rigtig gode veninder, kan du fortælle hende at du ikke ønsker de stopper forholdet, men du bekymrer dig om, om din eks får en fod indenfor... Forstår du hvad jeg mener? Det lyder til, at din veninde ved hvad der er foregået, og hun kan nok forstå at du vil holde ham ude af jeres liv. 

Jeg synes hverken du er er egoistisk eller en dårlig veninde. Du skal passe på dig selv og din familie, og derfor er de tanker og bekymringer helt reelle og forståelige. Men pas også på dit forhold til din veninde, tag en snak og find ud af det sammen med hende.

Anmeld

26. december 2012

bøllen

Anonym skriver:

Hej alle.

Først, rigtig glædelig jul, jeg håber alle har haft en god aften igår.

Nå...sagen er den, at jeg for to mdr gik fra min daværende kæreste gennem blot 2 mdr. Jeg gik fra ham, fordi jeg er fundet sammen med mit barns far igen. (hvilket jeg er ovenud lykkelig over)

Men jeg gik også fra ham fordi der var rigtig trælse ting, bla enormt meget forskellighed, jalouxi og han et par gange har været ved og en gang har lagt en hånd på mig (forstå mig ret, det er IKKE positivt). Men der er flere ting i det, som jeg ikke kan skrive her, end ikke anonymt.

Nå. Men hans bedste kammerart har så skrevet lidt om løst og fast med min veninde siden mig og eksen var sammen. Men ikke noget med følelser indover. Den sidste uge har så taget en drejning, som jeg ikke bryder mig om.

Han skriver hvor meget han tænker på hende osv. Hvilket jo egentlig er fuldstændigt tilforladeligt.

Men det der generer mig er, at så længe de to skriver (min bedste veninde og min eks´s bedste ven) så føler jeg at min eks spiller mig et puds konstant. Jeg skal (selvf.) hører på min veninde hele tiden og hver gang hun nævner hans navn, kommer jeg selvf. til at tænke på min eks. Og jeg ønsker ham bare ude af min verden og fuldstændig ude af mit liv!! Jeg ønsker absolut ikke, at min bedste veninde og hans bedste ven skal finde sammen.

Men er det langt ude, at jeg siger det til hende?

Min nuværende kæreste og jeg vil bare have et liv UDEN, FULDSTÆNDIG UDEN min eks (pga nogle ting der er sket, som gør at jeg ikke kan klare tanken om ham) Men som sagt, så længe de to har noget kørende, kan jeg mærke at jeg faktisk bliver pisse sur på hende. (Hun var den første til at sige, at jeg bare skulle have ham HELT og aldeles ude af mit liv, og han skulle på ingen måde i nærheden af mit privatliv)

Men jeg tænker helt ærligt, at hun fandeme ikke kan være det bekendt. Men er det mig der bare skal forsøge at acceptere, eller hvad? Hvad faen gør jeg!?

Må indrømme at jeg faktisk ikke syntes det vedrører dig

selvfølgelig er det trælst for dig , du bliver mindet om. Men sæt nu det er manden i hendes liv ?

skal hun så tage hensyn til dig i stedet ? Fordi han er kammerat med din ex .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.