Hej alle.
Først, rigtig glædelig jul, jeg håber alle har haft en god aften igår.
Nå...sagen er den, at jeg for to mdr gik fra min daværende kæreste gennem blot 2 mdr. Jeg gik fra ham, fordi jeg er fundet sammen med mit barns far igen. (hvilket jeg er ovenud lykkelig over)
Men jeg gik også fra ham fordi der var rigtig trælse ting, bla enormt meget forskellighed, jalouxi og han et par gange har været ved og en gang har lagt en hånd på mig (forstå mig ret, det er IKKE positivt). Men der er flere ting i det, som jeg ikke kan skrive her, end ikke anonymt.
Nå. Men hans bedste kammerart har så skrevet lidt om løst og fast med min veninde siden mig og eksen var sammen. Men ikke noget med følelser indover. Den sidste uge har så taget en drejning, som jeg ikke bryder mig om.
Han skriver hvor meget han tænker på hende osv. Hvilket jo egentlig er fuldstændigt tilforladeligt.
Men det der generer mig er, at så længe de to skriver (min bedste veninde og min eks´s bedste ven) så føler jeg at min eks spiller mig et puds konstant. Jeg skal (selvf.) hører på min veninde hele tiden og hver gang hun nævner hans navn, kommer jeg selvf. til at tænke på min eks. Og jeg ønsker ham bare ude af min verden og fuldstændig ude af mit liv!! Jeg ønsker absolut ikke, at min bedste veninde og hans bedste ven skal finde sammen.
Men er det langt ude, at jeg siger det til hende?
Min nuværende kæreste og jeg vil bare have et liv UDEN, FULDSTÆNDIG UDEN min eks (pga nogle ting der er sket, som gør at jeg ikke kan klare tanken om ham) Men som sagt, så længe de to har noget kørende, kan jeg mærke at jeg faktisk bliver pisse sur på hende. (Hun var den første til at sige, at jeg bare skulle have ham HELT og aldeles ude af mit liv, og han skulle på ingen måde i nærheden af mit privatliv)
Men jeg tænker helt ærligt, at hun fandeme ikke kan være det bekendt. Men er det mig der bare skal forsøge at acceptere, eller hvad? Hvad faen gør jeg!?