Min veninde dater lidt med min x´s ven. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.556 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. december 2012

Anonym trådstarter

Hej alle.

Først, rigtig glædelig jul, jeg håber alle har haft en god aften igår.

Nå...sagen er den, at jeg for to mdr gik fra min daværende kæreste gennem blot 2 mdr. Jeg gik fra ham, fordi jeg er fundet sammen med mit barns far igen. (hvilket jeg er ovenud lykkelig over)

Men jeg gik også fra ham fordi der var rigtig trælse ting, bla enormt meget forskellighed, jalouxi og han et par gange har været ved og en gang har lagt en hånd på mig (forstå mig ret, det er IKKE positivt). Men der er flere ting i det, som jeg ikke kan skrive her, end ikke anonymt.

Nå. Men hans bedste kammerart har så skrevet lidt om løst og fast med min veninde siden mig og eksen var sammen. Men ikke noget med følelser indover. Den sidste uge har så taget en drejning, som jeg ikke bryder mig om.

Han skriver hvor meget han tænker på hende osv. Hvilket jo egentlig er fuldstændigt tilforladeligt.

Men det der generer mig er, at så længe de to skriver (min bedste veninde og min eks´s bedste ven) så føler jeg at min eks spiller mig et puds konstant. Jeg skal (selvf.) hører på min veninde hele tiden og hver gang hun nævner hans navn, kommer jeg selvf. til at tænke på min eks. Og jeg ønsker ham bare ude af min verden og fuldstændig ude af mit liv!! Jeg ønsker absolut ikke, at min bedste veninde og hans bedste ven skal finde sammen.

Men er det langt ude, at jeg siger det til hende?

Min nuværende kæreste og jeg vil bare have et liv UDEN, FULDSTÆNDIG UDEN min eks (pga nogle ting der er sket, som gør at jeg ikke kan klare tanken om ham) Men som sagt, så længe de to har noget kørende, kan jeg mærke at jeg faktisk bliver pisse sur på hende. (Hun var den første til at sige, at jeg bare skulle have ham HELT og aldeles ude af mit liv, og han skulle på ingen måde i nærheden af mit privatliv)

Men jeg tænker helt ærligt, at hun fandeme ikke kan være det bekendt. Men er det mig der bare skal forsøge at acceptere, eller hvad? Hvad faen gør jeg!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Hej alle.

Først, rigtig glædelig jul, jeg håber alle har haft en god aften igår.

Nå...sagen er den, at jeg for to mdr gik fra min daværende kæreste gennem blot 2 mdr. Jeg gik fra ham, fordi jeg er fundet sammen med mit barns far igen. (hvilket jeg er ovenud lykkelig over)

Men jeg gik også fra ham fordi der var rigtig trælse ting, bla enormt meget forskellighed, jalouxi og han et par gange har været ved og en gang har lagt en hånd på mig (forstå mig ret, det er IKKE positivt). Men der er flere ting i det, som jeg ikke kan skrive her, end ikke anonymt.

Nå. Men hans bedste kammerart har så skrevet lidt om løst og fast med min veninde siden mig og eksen var sammen. Men ikke noget med følelser indover. Den sidste uge har så taget en drejning, som jeg ikke bryder mig om.

Han skriver hvor meget han tænker på hende osv. Hvilket jo egentlig er fuldstændigt tilforladeligt.

Men det der generer mig er, at så længe de to skriver (min bedste veninde og min eks´s bedste ven) så føler jeg at min eks spiller mig et puds konstant. Jeg skal (selvf.) hører på min veninde hele tiden og hver gang hun nævner hans navn, kommer jeg selvf. til at tænke på min eks. Og jeg ønsker ham bare ude af min verden og fuldstændig ude af mit liv!! Jeg ønsker absolut ikke, at min bedste veninde og hans bedste ven skal finde sammen.

Men er det langt ude, at jeg siger det til hende?

Min nuværende kæreste og jeg vil bare have et liv UDEN, FULDSTÆNDIG UDEN min eks (pga nogle ting der er sket, som gør at jeg ikke kan klare tanken om ham) Men som sagt, så længe de to har noget kørende, kan jeg mærke at jeg faktisk bliver pisse sur på hende. (Hun var den første til at sige, at jeg bare skulle have ham HELT og aldeles ude af mit liv, og han skulle på ingen måde i nærheden af mit privatliv)

Men jeg tænker helt ærligt, at hun fandeme ikke kan være det bekendt. Men er det mig der bare skal forsøge at acceptere, eller hvad? Hvad faen gør jeg!?

Jeg synes du er meget egoistisk - din veninde må ikke være sammen med en fordi DU så ikke kan lade vær med at tænke på hans ven - det er ikke i orden overfor din veninde - vær dog glad på hendes vejne

Anmeld

25. december 2012

Anonym trådstarter

kicha skriver:

Jeg synes du er meget egoistisk - din veninde må ikke være sammen med en fordi DU så ikke kan lade vær med at tænke på hans ven - det er ikke i orden overfor din veninde - vær dog glad på hendes vejne

Det er ganske sikkert, at du har fuldstændig ret. Og jeg ønsker i og for sig også at være glad på hendes vegne, men F*** hvor er det svært, når hans ven står ham så nært, og jeg står min veninde så nært. Jeg VED det vil ødelægge min venindes og mit forhold.

Jeg ved jeg ikke bare kan lade som ingen ting. En veninde skal kunne lytte til stort set alt, men jeg ved, at jeg vil have det mega hamrende elendigt over, at skulle hører om hans ven. Jeg vil ikke kunne stå med et smil på læben, som en veninde ellers skal gøre. Hvor end jeg hjertens gerne ville..

Anmeld

25. december 2012

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Det er ganske sikkert, at du har fuldstændig ret. Og jeg ønsker i og for sig også at være glad på hendes vegne, men F*** hvor er det svært, når hans ven står ham så nært, og jeg står min veninde så nært. Jeg VED det vil ødelægge min venindes og mit forhold.

Jeg ved jeg ikke bare kan lade som ingen ting. En veninde skal kunne lytte til stort set alt, men jeg ved, at jeg vil have det mega hamrende elendigt over, at skulle hører om hans ven. Jeg vil ikke kunne stå med et smil på læben, som en veninde ellers skal gøre. Hvor end jeg hjertens gerne ville..

jeg må indrømme at jeg ikke forstår problemet - jeg kunne forstå hvis det var din eks hun var sammen med men det er hans ven.. forstår det ikke og måske lyder det meget ondt men havde jeg været din veninde og du ikke kunne rumme jeg var glad for en fyr så havde vores venskab heller ikke været værd at holde fast i

Anmeld

25. december 2012

CaWi

Anonym skriver:

Hold da op hvor er du en dårlig veninde, at du ikke kan lægge dine egne følelser til side og være glad på hendes vegne.
Det er trods alt kun vennen hun nu kærester lidt med og ikke din x.
Havde kunne forstå dig hvis det var din x hun rodede rundt med dig.
Og at et forhold på kun to mdr, lader du så ødelægge dit venskab til din veninde... Shame on you...
Træk følehornene helt til dig hvis du ikke kan rumme andres lykke.

Anmeld

25. december 2012

Anonym trådstarter

kicha skriver:

jeg må indrømme at jeg ikke forstår problemet - jeg kunne forstå hvis det var din eks hun var sammen med men det er hans ven.. forstår det ikke og måske lyder det meget ondt men havde jeg været din veninde og du ikke kunne rumme jeg var glad for en fyr så havde vores venskab heller ikke været værd at holde fast i

Igen kan jeg kun sige, at det er muligt du har ret. Måske er jeg, i det her tilfælde, en hamrende dårlig veninde, men i mit hoved, kan jeg slet slet ikke rumme, hvis de skal finde sammen. For så vil jeg jo formegentlig på en eller anden måde også komme til at snakke med vennen, og med min eks og vennen, kunne det blive hamrende "sjovt" De to er så pisse udspekuleret, at man slet ikke tør tænke på det. Hvic jeg dog bare vidste, at vennen var en sød og harmonisk fyr, men det er han så absolut ikke. Det ville smadre så meget for mig. Tro mig, de to fyrer, er ikke for sjove! Og af den grund, ønsker jeg dem på ingen måde i mit liv og egentlig heller ikke i min venindes.

Anmeld

25. december 2012

Clisolka

kicha skriver:

Enig!

Jeg ville have været lykkelig på min venindes vegne hvis hun fandt en hun holdte af... Jeg ville ikke være gået imellem og sagt at hun ikke måtte - det er ikke noget du kan bestemme medmindre du stadig vil være veninde med hende 

Anmeld

25. december 2012

Dinna88

Din veninde er ikke en dårlig veninde. Hun følger sit hjerte. Det var noget HELT andet, hvis det var din ekskæreste. Men det er det jo ikke

Det kan jo sige til hende hvordan du har det, men du har altså ikke ret til at diktere hvad hun skal. Måske hun er forstående overfor dine følelser, så du kan jo snakke med hende om det. 

Anmeld

26. december 2012

Que

De har vel ikke aftalt at de skal flytte sammen og giftes, har de?

Se tiden lidt an, og så må hun jo afgøre om han er noget for hende eller ej.

Men pas på med at sige din mening om det forhold, for det kan hun jo ikke se en logik i nu.

Hvis du har dit på det rene med hensyn til din eks, så bare koncentrer dig om din "nye" kæreste og dit barn, så lad din eks være din eks. :-)

Anmeld

26. december 2012

Eliza

man kan ik sige helle for hele verdenen..  jeg er ikker på at tingene sagtens kan skilles ad.. har du barn går jeg ud fra at i er voksne ? eller ihvertfald over 14 (fnidder fnadder alderen) og så er jeg sikker på at i kan finde en ordentlig løsning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.