Hvordan føles blodprop i benet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2012

MogN

Håber du finder noget der kan hjælpe lidt på det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

millapigen

Anonym skriver:

Årh sikke en oplevelse  
Men jeg har ikke decideret ondt! Mere ubehagelig trykken/summen/ dunken.. Hvordan føles det med dig? Mit er som om det strømmer fra låret og ned..

Kan huske at det starten føles at jeg hade overbelastning i benet. Men til sidst var det som om at der var en der prikkede mig med en masse nåle.

Anmeld

25. december 2012

Anonym trådstarter

millapigen skriver:

Kan huske at det starten føles at jeg hade overbelastning i benet. Men til sidst var det som om at der var en der prikkede mig med en masse nåle.

Ok tusind tak for svar.. sådan har jeg det heldigvis ikke.. håber det så bare er vand i kroppen som en anden skriver..

Anmeld

25. december 2012

Anonym trådstarter

MogN skriver:

Håber du finder noget der kan hjælpe lidt på det..

Tak!  Måske det kan komme af jeg har ligget med kvalme og opkast syge i 4 dage for 10 dage siden.. at jeg ikke har fået rørt mig nok også alt det her jule snask.. gad vide om det er det..

Anmeld

25. december 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger.. hvordan føles det så? Nogen som har prøvet?
Jeg har det meget underlig i BEGGE ben idag.. havde det fra igår aftes og har det forsat
Nogen der har prøvet have en blodprop i benet?

jeg kender en ung pige som fik en blodprop i benet, pludselig en dag kunne hun ikke rigtig gå på det ben, og hun haltede rundt, ( hun troede hun er slået sig under fuldskab , men det viste sig at være en blodprop og det gør hamrende NAS sagde Hun, så tror ikke man er i tvivl hvis man får det.

Anmeld

25. december 2012

millapigen

Anonym skriver:

Ok tusind tak for svar.. sådan har jeg det heldigvis ikke.. håber det så bare er vand i kroppen som en anden skriver..

Det var så lidt.

Håber os for dig at det ikke er blodprop og tror ikle det er det udfra hvad jeg kan læse du har skrevet.

God bedring med benet

Anmeld

25. december 2012

Anonym trådstarter

millapigen skriver:

Det var så lidt.

Håber os for dig at det ikke er blodprop og tror ikle det er det udfra hvad jeg kan læse du har skrevet.

God bedring med benet

Tusind tak!

Anmeld

25. december 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

jeg kender en ung pige som fik en blodprop i benet, pludselig en dag kunne hun ikke rigtig gå på det ben, og hun haltede rundt, ( hun troede hun er slået sig under fuldskab , men det viste sig at være en blodprop og det gør hamrende NAS sagde Hun, så tror ikke man er i tvivl hvis man får det.

Tusind tak! Håber du har ret! Mit gør heldigvis ikke HAMRENDE NAS! Er bare mega ubehagelig..

Anmeld

25. december 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Tusind tak! Håber du har ret! Mit gør heldigvis ikke HAMRENDE NAS! Er bare mega ubehagelig..

ja det lyder ikke som om du skal være særligt bekymrede, det kan faktisk være influenza du er ved at få, for 2 uger siden fik jeg ligepludselig mega ondt i mine ben. ( tænkte det samme som dig) men så pludselig gjorde mine arme os frygtelig ondt , og dagen efter var jeg syg med influenza, og der er virkelig mange som ligger syge lige nu, min kære søn er desværre en af dem... rigtig rigtig syg

Anmeld

25. december 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

Hmm synes nu ellers det rimelig "håndgribelig"..
Dunker i benet.. nærmest presser i benet.. som om det sover.. man får lyst til at ryste det.. lige som det strømmer fra låret og ned i foden..

Det får jeg ogs

Jeg er uddannet tjener . Og når jeg F.eks har holdt ferie og starter op igen . Så kan jeg mærke det samme i mine ben når jeg ligger stille . Det fordi jeg har gået meget og det har de ikk været vant til under ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.