Hvordan føles blodprop i benet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2012

MogN

Anonym skriver:

Er det rigtig?  Ville være dejlig det bare var det.. har faktisk de sidste dag haft meget vand i fingrene når jeg har vågnet.. det var nærmerst som jeg ikke kunne krumme fingrene sammen.. Håber det "bare" er det!

Ja, min mand er ved at blive sindsyg når vi ligger i sengen for mine ben ligger og spjætter, holder jeg dem stille så gør det ondt, og føler nærmest at min hud er fuldstædig udstrukket.. Prøv at ligghøjre højt, det kan hjælpe nogen gange,og hvis du så har en sød mand/kæreste der lige gider at massager dem, så gir det måske ogs lidt ro.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

Anonym trådstarter

MogN skriver:

Ja, min mand er ved at blive sindsyg når vi ligger i sengen for mine ben ligger og spjætter, holder jeg dem stille så gør det ondt, og føler nærmest at min hud er fuldstædig udstrukket.. Prøv at ligghøjre højt, det kan hjælpe nogen gange,og hvis du så har en sød mand/kæreste der lige gider at massager dem, så gir det måske ogs lidt ro.

Lyder ikke rart!
Men føler du også det ligesom "pulser"/trykker/dunker?
Før havde jeg det kun i benene.. nu også i arme og fingre

Anmeld

25. december 2012

MogN

Anonym skriver:

Lyder ikke rart!
Men føler du også det ligesom "pulser"/trykker/dunker?
Før havde jeg det kun i benene.. nu også i arme og fingre

Ja de dunker, men ligger mest mærke til det når jeg prøver at slappe af.. Hvad farve det din huudtrykker trykker på den?

hvis du er mege. Nervøs må du ringe til vagtlægen igen

Anmeld

25. december 2012

Anonym trådstarter

MogN skriver:

Ja de dunker, men ligger mest mærke til det når jeg prøver at slappe af.. Hvad farve det din huudtrykker trykker på den?

hvis du er mege. Nervøs må du ringe til vagtlægen igen

Gud ja har lige prøvet trykke og det er som da jeg havde vand i kroppen som gravid

Anmeld

25. december 2012

MogN

Anonym skriver:

Gud ja har lige prøvet trykke og det er som da jeg havde vand i kroppen som gravid

Så tror jeg det er det - det er self bedre end en blodprop, men Gud hvor er det træls

Anmeld

25. december 2012

Anonym trådstarter

MogN skriver:

Så tror jeg det er det - det er self bedre end en blodprop, men Gud hvor er det træls

Ja det er træls.. men er da helt lettet over hvis det er det.. men synes bare ikke benene er hævede.. men fingrene er..
Men ja mit bliver forresten også mindre når jeg går rundt.. føler det meget belastende når jeg sidder stille..

Anmeld

25. december 2012

MogN

Mine ben ser heller ikk hævede ud, men mærke dem, det kan jeg sgu  

du kan ogs prøve at ligge dem højt og så ligge en pose frost vare på, det kan altså ogs hjælpe lidt.

Anmeld

25. december 2012

millapigen

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger.. hvordan føles det så? Nogen som har prøvet?
Jeg har det meget underlig i BEGGE ben idag.. havde det fra igår aftes og har det forsat
Nogen der har prøvet have en blodprop i benet?

Jeg har prøvet at ha en blodprop i venstre ben da jeg var gravid.
Det startede med at jeg har lidt ondt i benet i ca 2 uger. men så en fredag på arbejdet kunne jeg ikke gå op af en trappe. (arbejdede i hjemmeplejen cyklede rundt.)da jeg kom hjem den dag fra job boede på 3 sal måtte jeg kravle op og nærmest slæbe mit ben op. ringede til vagtlægen som sagde at det bare var vand i benet og jeg sku ligge højt med det. men det blev værre og værre løbet af lørdagen og søndagen. så søndag ringede min mor da jeg lå og græd pga smerterne. lægen sagde vi sku komme i en fart. da jeg kom til vagtlægen kiggede han 2 sek på mig og sagde det er en blodprop og jeg sku indlægges med det sammen. samt at han ikke ku forstå at vagtlægen om fredag sagde det var vand i benet.

Anmeld

25. december 2012

Anonym trådstarter

millapigen skriver:

Jeg har prøvet at ha en blodprop i venstre ben da jeg var gravid.
Det startede med at jeg har lidt ondt i benet i ca 2 uger. men så en fredag på arbejdet kunne jeg ikke gå op af en trappe. (arbejdede i hjemmeplejen cyklede rundt.)da jeg kom hjem den dag fra job boede på 3 sal måtte jeg kravle op og nærmest slæbe mit ben op. ringede til vagtlægen som sagde at det bare var vand i benet og jeg sku ligge højt med det. men det blev værre og værre løbet af lørdagen og søndagen. så søndag ringede min mor da jeg lå og græd pga smerterne. lægen sagde vi sku komme i en fart. da jeg kom til vagtlægen kiggede han 2 sek på mig og sagde det er en blodprop og jeg sku indlægges med det sammen. samt at han ikke ku forstå at vagtlægen om fredag sagde det var vand i benet.

Årh sikke en oplevelse  
Men jeg har ikke decideret ondt! Mere ubehagelig trykken/summen/ dunken.. Hvordan føles det med dig? Mit er som om det strømmer fra låret og ned..

Anmeld

25. december 2012

Anonym trådstarter

MogN skriver:

Mine ben ser heller ikk hævede ud, men mærke dem, det kan jeg sgu  

du kan ogs prøve at ligge dem højt og så ligge en pose frost vare på, det kan altså ogs hjælpe lidt.

TUSIND TAK! Må jeg lige prøve..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.