Når manden altid er egostisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2012

Nemesis

Anonym skriver:

Uh ha, ungerne og jeg tager altid afsted alene, for v sidder ikke og venter på ham,

vi har været i udlandet, feriecenter, djurs, tivoli, zoo, cirkus o.s.v.

Den mindste på 2 siger, hver gang jeg sprøger om vi skal noget; "Og far skal ikke med?" Nå et barn på 2 siger det hver eneste gang, så syntes jeg ærligt man skulle ta og tage sig sammen

men min mand er (desværre) enebarn og vant til og opvosket med "mig", "mig", "mig" det er altd ham der kommer i første rækkem, jeg selv er vosket om med 4 søskende og med en hel anden tilgang til livet

Hvordan tager jeg kampen op? Jeg hader at skændes, diskuterer osv., jeg ved han elsker mig og jeg elsker ham, men jeg er så træt at altid at blive tilsidesat

hvad med at spørge ham om han synes i er en familie?? hvad HAN definerer som familieLIV..hvad han synes er en god far, hvordan han gerne vil have ungerne husker deres barndom og ikke mindst om han egentlig er træt af jer som en pakkeløsning.

spørg ham om han synes det er okay at skippe familien for venner og druk når han allerede i dagligdagen skipper jer?!

fortæl han at en weekendfar har mere tid med sine unger end han har! og at han som en naturlig ting burde vælge jer som familie over druk og venner. At han så kan have en gang om måneden eller hver 6 uge hvor han tager en tur kan man så blive enig om, men som voksen har man et ansvar og lige pt har han da helt glemt hvad det indebærer at være far.

At blive forælder kræver ofre, at tilsidesætte sig selv og sine egne behov...måske han skal huske på det igen og igen!

synes du skal begynde at sige din ærlige mening hvis han ellers kommer og siger " er det ok jeg tager med gutterne" så sige nej det er sgu ikke okay,"( men jeg er ikke din mor og bestemmer ikke")

spørger han slet ikke..ja så skal i da have noget kommunikation på banen.

ellers så må du virkelig gøre op med dig selv om du ønsker at dine unger lærer at det er sådan at være far..om du ønsker at være husholderske, rengøringskone, kok, elskerinde og babysitter uden at få respekt, omsorg, mand og far til dine børn tilbage.

Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2012

Gravid2012

Nemesis skriver:

Jeg kan godt forstå du er træt af det og helt ærligt så tror jeg ikke det ændrer sig.

Hver gang han ikke viser dig respekt og du og børnene bliver fravalgt mister du lidt for ham og en dag er der ikke mere tilbage!

Du er nødt til at gøre op med dig selv om det er dette her du vil de næste 2,5,7,10,15 år af dit liv. Er svaret ja så lev dit liv med ungerne og lad være med at sidde og vente på ham.

Er svaret nej, så gå i krig hvis du vil kæmpe for det i har ellers så tag konsekvensen!

uanset hvad du gør, så må du ikke sætte dit liv på stand by fordi han ikke er der. planlæg selv ting uden ham, sørg for at både du og ungerne kommer ud med eller uden ham! Tag i zoo, på frilandsmuseet, på stranden, i skoven osv osv gør ting sammen og kom afsted.

:-) Sisse som selv har været gift med sådan en.

Anmeld

24. december 2012

baby012

Her er eet noget manden gør en gang hver halve år  

andet er ikke iorden med mig med to små børn inder to  

Anmeld

24. december 2012

Vilgerneværegravid

Nogle mænd, kan man ikke ændre på. Tror heller ikke du skal forvente det ændrer sig. Du må nok gøre om med dig selv om du gider blive ved. Jeg har slet ikke noget imod, at manden går i byen, når der er en lejlighed til det. Men gider simpelthen ikke flere gange om måneden.

Anmeld

25. december 2012

MorDk

Jeg var skredet hvis ikke han kunne tage sig sammen!

Anmeld

25. december 2012

Anonym trådstarter

Nogle mænd, kan man ikke ændre på. Tror heller ikke du skal forvente det ændrer sig. Du må nok gøre om med dig selv om du gider blive ved. Jeg har slet ikke noget imod, at manden går i byen, når der er en lejlighed til det. Men gider simpelthen ikke flere gange om måneden.

Jeg har bestemt heller ikke noget imod han tager i byen, HVIS det var en gang imellem, men det er flere gange om måneden, heg kunne sagtens gå med tl en gang om måneden, men oftes er han småfuld hver weeeknd, for så kommer der li nogle gutter forbi eller så ska de til åben hus o.sv. os.v.v

Han skal afsted igen idag kl 12 og igen imorgen aften....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.