Når manden altid er egostisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. december 2012

Anonym trådstarter

Åh jeg syntes manden priorerterer forkert hele tiden, ungerne og jeg kommer altd bagerst i køen og imorgen, tirsdag og fredag skal han på druk, igen, bare  December har han været stiv:

D. 01 Dec, hans føs'dag, fair nok
D. 07 December

D. 14 OG 15 December
Og d. 21 December

Og vi har børn sammen !

Jeg har hele tden sagt til ham, at jeg kke bestemmer over ham, men jeg syntes han skulle tænke over hans prioternig, hvilket han tydeligvis ikke gør, jeg hader hader HADER at skændes og "giver# ham bare ret.

Han arbejder meget så er kke hjemme i hverdagene, men vi ser han jo heller ikke i weekenden og her mellem jul og nytår (først gang han har fri der imellem i 4 år), ser ham vi jo tydeligvis heller ikke, da han INTET er værd efter en bytur,

Langt og rodet, undskyld og

go jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2012

Nemesis

Jeg kan godt forstå du er træt af det og helt ærligt så tror jeg ikke det ændrer sig.

Hver gang han ikke viser dig respekt og du og børnene bliver fravalgt mister du lidt for ham og en dag er der ikke mere tilbage!

Du er nødt til at gøre op med dig selv om det er dette her du vil de næste 2,5,7,10,15 år af dit liv. Er svaret ja så lev dit liv med ungerne og lad være med at sidde og vente på ham.

Er svaret nej, så gå i krig hvis du vil kæmpe for det i har ellers så tag konsekvensen!

uanset hvad du gør, så må du ikke sætte dit liv på stand by fordi han ikke er der. planlæg selv ting uden ham, sørg for at både du og ungerne kommer ud med eller uden ham! Tag i zoo, på frilandsmuseet, på stranden, i skoven osv osv gør ting sammen og kom afsted.

:-) Sisse som selv har været gift med sådan en.

Anmeld

24. december 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Jeg kan godt forstå du er træt af det og helt ærligt så tror jeg ikke det ændrer sig.

Hver gang han ikke viser dig respekt og du og børnene bliver fravalgt mister du lidt for ham og en dag er der ikke mere tilbage!

Du er nødt til at gøre op med dig selv om det er dette her du vil de næste 2,5,7,10,15 år af dit liv. Er svaret ja så lev dit liv med ungerne og lad være med at sidde og vente på ham.

Er svaret nej, så gå i krig hvis du vil kæmpe for det i har ellers så tag konsekvensen!

uanset hvad du gør, så må du ikke sætte dit liv på stand by fordi han ikke er der. planlæg selv ting uden ham, sørg for at både du og ungerne kommer ud med eller uden ham! Tag i zoo, på frilandsmuseet, på stranden, i skoven osv osv gør ting sammen og kom afsted.

Uh ha, ungerne og jeg tager altid afsted alene, for v sidder ikke og venter på ham,

vi har været i udlandet, feriecenter, djurs, tivoli, zoo, cirkus o.s.v.

Den mindste på 2 siger, hver gang jeg sprøger om vi skal noget; "Og far skal ikke med?" Nå et barn på 2 siger det hver eneste gang, så syntes jeg ærligt man skulle ta og tage sig sammen

men min mand er (desværre) enebarn og vant til og opvosket med "mig", "mig", "mig" det er altd ham der kommer i første rækkem, jeg selv er vosket om med 4 søskende og med en hel anden tilgang til livet

Hvordan tager jeg kampen op? Jeg hader at skændes, diskuterer osv., jeg ved han elsker mig og jeg elsker ham, men jeg er så træt at altid at blive tilsidesat

Anmeld

24. december 2012

B&J

Hold da op....

jeg tror nok hvis det var mig så tror jeg virkelig jeg havde sagt vil du det her eller vil du ikke hvis du ikke vil så er det slut hvis du vil ja så skal der til at tænke lidt mere på os of det er fra idag og ikke kun 14 dage nej.... og hvis du ikke ændre det ja så er det skisme farvel, du er jo endelig alene mor bare du endelig har en partner der bor der og spiser

sender dig en kæmpe julekrammer

Anmeld

24. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Hold da op....

jeg tror nok hvis det var mig så tror jeg virkelig jeg havde sagt vil du det her eller vil du ikke hvis du ikke vil så er det slut hvis du vil ja så skal der til at tænke lidt mere på os of det er fra idag og ikke kun 14 dage nej.... og hvis du ikke ændre det ja så er det skisme farvel, du er jo endelig alene mor bare du endelig har en partner der bor der og spiser

sender dig en kæmpe julekrammer

Præcis, jeg er alenemor i et forhold

Han har aldrig hentet eller afleveret ungerne i DP/bH

Han har aldrig prøvet at bade ungerne, selvom de er i bad hver eneste aften

Han kan ikke lave mad, derfor laver jeg mad hver eneste dag

Han vil ikke vasketøj, det gør jeg hver eneste dag

Han vil ikke gøre rent, det gør jeg hver eneste dag

Han er aldrig med på ferier og tror, med hånden på hjertet, at vi har 2 familiebilleder hvor han er med på udaf en million

Aldrig stået op om natten, selvom vi har børn der endnu ikke sover igennem (3 år)

Har overvejet det mange gange, med at flytte med ungerne, men jeg vil og kan kke undvære mine børn hver 2. weekend, det kan jeg simpelthen ikke, her har jeg dem jo 24 timer i døgnet

Anmeld

24. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Præcis, jeg er alenemor i et forhold

Han har aldrig hentet eller afleveret ungerne i DP/bH

Han har aldrig prøvet at bade ungerne, selvom de er i bad hver eneste aften

Han kan ikke lave mad, derfor laver jeg mad hver eneste dag

Han vil ikke vasketøj, det gør jeg hver eneste dag

Han vil ikke gøre rent, det gør jeg hver eneste dag

Han er aldrig med på ferier og tror, med hånden på hjertet, at vi har 2 familiebilleder hvor han er med på udaf en million

Aldrig stået op om natten, selvom vi har børn der endnu ikke sover igennem (3 år)

Har overvejet det mange gange, med at flytte med ungerne, men jeg vil og kan kke undvære mine børn hver 2. weekend, det kan jeg simpelthen ikke, her har jeg dem jo 24 timer i døgnet

ved du hvad en han har kun fortjent sine børn om weekenden evt kun hver anden for han har dem jo aldrig og kan aldrig passe dem, og han ved jo ikke hvordan og hvorlede det hele skal være over for dem, jeg syntes virkelig du skal tænke på dig og dine børn og evt få det forhold afsluttet....

for en 7/7ordning er ikke okay syntes jeg så længe det endelig kun er dig der har dine børn

Anmeld

24. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ved du hvad en han har kun fortjent sine børn om weekenden evt kun hver anden for han har dem jo aldrig og kan aldrig passe dem, og han ved jo ikke hvordan og hvorlede det hele skal være over for dem, jeg syntes virkelig du skal tænke på dig og dine børn og evt få det forhold afsluttet....

for en 7/7ordning er ikke okay syntes jeg så længe det endelig kun er dig der har dine børn

Har overvejet det meget, men kan ikke, for kan ikke undvære dem i en weekend

Jeg er jo vant til at være sammen med det 24 timer i døgnet siden de blev født, jeg har aldrig undværet dem i en weekend, højest et par timer

Anmeld

24. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Har overvejet det meget, men kan ikke, for kan ikke undvære dem i en weekend

Jeg er jo vant til at være sammen med det 24 timer i døgnet siden de blev født, jeg har aldrig undværet dem i en weekend, højest et par timer

det er heller ikke sikkert du skal i starten jeg syntes det er noget du skal snakke med en advokat om, for ved du hvad du og dine børn har ikke godt af at være i det forhold og slet ikke når du ikke har det godt, og det kan dine børn altså mærke

Anmeld

24. december 2012

isabellasmor

B&J skriver:

det er heller ikke sikkert du skal i starten jeg syntes det er noget du skal snakke med en advokat om, for ved du hvad du og dine børn har ikke godt af at være i det forhold og slet ikke når du ikke har det godt, og det kan dine børn altså mærke

jeg ville få afsluttet det forhold. Det er synd for børnene , når han så tydeligt og bevist vælger jer fra nu, hvad vil børnene så ikke tænke når de bliver ældre? De fleste børn peger sådanne ting ind mod dem selv, så det vil sikkert være noget i stil med "jeg er ikke god nok, for far gider mig ikke" .. Jeg ville bede ham blive voksen og forklare ham det er nu eller aldrig, for DU har altså nogle børn og tænke på... 

håber det løser sig, og glædelig jul! 

Anmeld

24. december 2012

Pige2009

Nemesis skriver:

Enig med Sisse. Få fortalt ham én gang for alle, at han må gøre op med sig selv, hvad det er, han vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.