Har du alm papirkalender ell kun tlf-kalender?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

M (:

Kloster skriver:

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om jeg er den eneste olding, der bare har begge kalender - lige for en sikkerheds skyld...

Jeg er vant til at have både papirkalender OG min mobilkalender, som jeg begge bruger lige meget.

Er simpelthen så bange for, min mobilkalender pludselig går i stykker og kan ikke finde ud af at synkronisere på com...

Hva siger I piger... Skal man bare lære at synk og pspirkalendere er så yt og gammeldags....

Jeg er så oldnordisk at jeg KUN bruger papirkalender.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

lycly

Jeg har begge dele, men papirkalenderen er primært til arbejde

Anmeld

23. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har kun parpir kalender. Ka slet ik finde ud af at finde noget i min mobil kalender samtidig med jeg snakker i den! Vh stine

Anmeld

23. december 2012

Benjamins'mor

Bruger kun papir kalender.

Anmeld

23. december 2012

heaven

jeg har begge dele, og forsøger at lære min mand at bruge papirkalenderen også..... jeg synkronisere hver søndag, når vi alligevel laver madplan osv - så gennemgår vi lige ugen, så vi ved hvad vi hver især skal.... 

Jannie

Anmeld

23. december 2012

Pige2009

Kloster skriver:

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om jeg er den eneste olding, der bare har begge kalender - lige for en sikkerheds skyld...

Jeg er vant til at have både papirkalender OG min mobilkalender, som jeg begge bruger lige meget.

Er simpelthen så bange for, min mobilkalender pludselig går i stykker og kan ikke finde ud af at synkronisere på com...

Hva siger I piger... Skal man bare lære at synk og pspirkalendere er så yt og gammeldags....

Kun papir

Anmeld

23. december 2012

Clisolka

Faith skriver:

Jamen så er jeg da bare totalt en olding! For jeg har KUN en papirkalender

Så vil jeg gerne være en olding med dig 

Jeg bruger kun en papirkalender, for jeg er ikke så god til at opdatere min kalender på min mobil - og nok også en sikkerhed hvis mobilen en dag bliver stjålet, går i stykker osv.  På arbejdet bruger jeg dog kalenderen der er i Outlook (hvilket er den jeg bruger primært) 

Anmeld

23. december 2012

Laulund87

Bruger kun mobilen.. Er overrasket over hvor mange der bruger papirkalender, troede det var yt

Anmeld

23. december 2012

foto på lærred

Kloster skriver:

Hej.

Her bruger vi kun google kalenderen. Det betyder, at vi kan være online og begge skrive i den hvor end vi er henne. Så hvis en af os har en møde på arbejdet kan man skrive det ind med det samme og den anden kan se det i samme min. så man ikke dobbelt booker. Her ville det aldrig fungere med en alm. kalender, så vi bruger kun den online.

God jul

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

23. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg bruger kun papirkalender

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.