Har du alm papirkalender ell kun tlf-kalender?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du alm papirkalender ell kun mobilkalender

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.705 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. december 2012

Kloster

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om jeg er den eneste olding, der bare har begge kalender - lige for en sikkerheds skyld...

Jeg er vant til at have både papirkalender OG min mobilkalender, som jeg begge bruger lige meget.

Er simpelthen så bange for, min mobilkalender pludselig går i stykker og kan ikke finde ud af at synkronisere på com...

Hva siger I piger... Skal man bare lære at synk og pspirkalendere er så yt og gammeldags....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

M&N

Kloster skriver:

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om jeg er den eneste olding, der bare har begge kalender - lige for en sikkerheds skyld...

Jeg er vant til at have både papirkalender OG min mobilkalender, som jeg begge bruger lige meget.

Er simpelthen så bange for, min mobilkalender pludselig går i stykker og kan ikke finde ud af at synkronisere på com...

Hva siger I piger... Skal man bare lære at synk og pspirkalendere er så yt og gammeldags....

Her har vi altså også begge dele, men her er det manden som er mest flittig til at skrive i den

Anmeld

23. december 2012

B&J

jeg bruger kun en papirkalender, jeg kan da slet ikke leve uden

Anmeld

23. december 2012

MorDk

Jeg har en alm. papir-maylandkalender... Kan jeg ikke undværre!!

Anmeld

23. december 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har en stor års kalender på køleskabet, som jeg skriver de vigtigste aftaler på.
På min mobil skriver jeg samtlige aftaler

Anmeld

23. december 2012

Ryberg

Vi bruger en kalender der hænger på væggen til at danne os "overblik" over hvad der sker i løbet af en måned, og så er min mands og min tlf. synkroniseret med hinanden med kalenderen, så når vi er et sted og skal lave en aftale, så ved vi hvornår vi ikke kan Så sker der ingen misforståelser eller forglemmelser

og vi opdaterer så den skriftlige når der kommer noget nyt i mobil kalenderen, hvis det er noget kom-sammen-halløj eller møde

Anmeld

23. december 2012

Faith

Jamen så er jeg da bare totalt en olding! For jeg har KUN en papirkalender

Anmeld

23. december 2012

HeidiØ

Kloster skriver:

Hej.

Papirkalender!! Jeg kan slet ik finde ud af at bruge mobilen som kalender

Min mand bruger dog sin gode gamle nokia kalender som bipper konstant med alt muligt han skal huske

Anmeld

23. december 2012

morethanperfect

Kloster skriver:

Hej.

Begge dele

Anmeld

23. december 2012

Dinna88

Jeg havde en papirkalender.... I starten satte jeg mig ned hver aften og skrev aftaler ind. Men det kan jeg slet ikke i længden.

Så bruger jeg telefonen, men KUN til de aftaler, hvor jeg skal have en alarm til, fordi de er hysterisk vigtige.

Jeg husker via billeder. Så for mine indre øjne ser jeg kalenderen for mig. Kan ligesom placere alle tingene på dage inde i min hjerne. Sådan huske jeg bedst. ja, jeg glemme rnogle ting. Men det er virkelig få. Og nogle gange ryger overblikket.

Jeg jeg bruger alt lidt telefonen, men primært bruger jeg kalenderen inde i mit hoved 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.