Baby passes - hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2012

lycly

Min datter var 2½ måned da hun blev passet første gang. Det var min mor der passede hende i et par timer mens vi skulle flytte nogle møbler. Første gang hun sov ude, var også ved min mor og der var hun 6 måneder. Det første stykke tid var det altid kun min mor der passede hende, fordi vi kom derhjemme så ofte, så det var hun helt tryg ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

Fenja09

LilleChelle skriver:

Hvornår fik du baby passet første gang ? Hvor længe ? Af hvem og hvordan havde du det ?

Aller første gang vores datter blev passet var hun 1 måned gammel. Det drejede sig om 2 timer og det var ved vores nabo, som vi selvfølgelig kender - de har selv 4 børn, så var ret sikker ved at overlade hende til dem

Hun har haft to overnatninger ude, den første gang var hun 10 måneder og det var hos mormor og moster. Anden gang var her i Dec. (15 måneder gammel) og der blev hun også passet af sin moster.

/Fenja

Anmeld

22. december 2012

Guldimaven

3 mdr gammel blev han passet et par timer.  Nu er han 6 mdr og skal passes med overnatning på tirsdag. 

Anmeld

22. december 2012

chael

LilleChelle skriver:

Hvornår fik du baby passet første gang ? Hvor længe ? Af hvem og hvordan havde du det ?

Det kan jeg simpelthen ikke huske. Men det er startet med små ture. Jeg har måske handlet ind, været til en fødselsdag et par timer osv.

Det er startet i de små og trappet op

Anmeld

22. december 2012

merethe

Profilbillede for merethe
LilleChelle skriver:

1år i ca 1time

Anmeld

23. december 2012

Aabye

Marcus blev passet første gang da han var 2 mdr gammel.. Han blev passet hver evig eneste dag fra 7-16 i 2.5 mdr fordi jeg var indlagt og Thomas var igang med noget skole og eksamen og sådan. Men den historie kender du jo.. 

Lillebror har endnu ikke været passet, og bliver det heller ikke hvis jeg selv kan bestemme.. Og det kan jeg jo heldigvis

Anmeld

23. december 2012

Doffie

10 dage gammel i 45 min ca af mormor

Anmeld

25. december 2012

LilleChelle

ohh - der er godt nok stor forskel på hvornår folk har ladet sine babyer passe. 

Jeg har det vildt dårligt med at skulle lade lillebassen passe så tidligt, han er jo ikke mere end lidt over 2 måneder nu og vil være 3,5 måned når han evt. skulle passes. Men min kæreste er inviteret til et eller andet stort arkrobatik show med foredrag og mad i baxen fra Hereford, af hans arbejde - som er med ledsager. Det varer fra 14.30-00.30 :/ og jeg synes det er MANGE timer at være fra lillemanden. 

Og jeg ved egentlig heller ikke hvordan brysterne vil have det når han bliver ammet fuldtid. 

Øv hvor er det svært. Jeg vil jo vildt gerne med og hygge mig. Men jeg er også bare rigtig bange for at lade ham passe så længe. 

Anmeld

25. december 2012

LilleLene

LilleChelle skriver:

første gang var han 11 dage, jeg skalle til eksamen

og her til nytår skal han sove ude første gang, oh der er han knap 7 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.