Baby passes - hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.213 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. december 2012

LilleChelle

Hvornår fik du baby passet første gang ? Hvor længe ? Af hvem og hvordan havde du det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

Den lykkelige

Aller første gang var hun 7 uger.. det var 3 timer.. var til frisøren og blive klippet og farvet  Mine forældre passede hende!

Anmeld

22. december 2012

4xGreve

LilleChelle skriver:

Hvornår fik du baby passet første gang ? Hvor længe ? Af hvem og hvordan havde du det ?

Første gang var bettemand 9 måneder han blev passet fra 13-19 og sov de første 3 timer  

Jeg nød alene tiden med manden men nøj hvor jeg hadet at bettemand ikke var sammen med mig..

jeg er ikke god til at få passet mine børn 

Anmeld

22. december 2012

Clisolka

LilleChelle skriver:

Min datter var 9,5 måned første gang hun blev passet ude med en overnatning - vi skulle til svigermors runde fødselsdag, så der kom hun med, og så blev hun hentet efter aftensmaden af sin barnepige  Hun blev passet af min veninde som bor i samme opgang, så hun kendte hende i forvejen  Ærligt? Jeg havde det forfærdeligt!! Jeg havde mest lyst til at hente hende hjem, men jeg ville nyde at være alene med min kæreste - det gik over alt forventning, og der havde intet været 

Anmeld

22. december 2012

LBK

LilleChelle skriver:

hun var ca 8-9 uger. Det var et par timer og det var min mor (og far) der passede hende..

Anmeld

22. december 2012

henh01

Min søn var 10 mdr da jeg kørte ud og handlede og efterlod ham hos mine forældre Han sov der først gang da han var 13 mdr

Anmeld

22. december 2012

Mettefpigen

Første gang var han ca 1 uge i et par timer da vi skulle pakke hans møbler ud....

Anmeld

22. december 2012

Isaac's mor

4,5 måned, afleverede ham kl. 19 hos min mor, hentede kl. 8 dagen efter, manden og jeg ville ha lidt alene tid sammen (biffen, ud og spise og sån) (men det ogs kun fordi min mor bor 2 min. fra mig, der går nok længe før jeg vil lade ham passe, hvis det er længere væk )

Anmeld

22. december 2012

-Sigrid-

6,5 mrd (i over 30 minutter), der startede hun i VS 1 time første gang 

Anmeld

22. december 2012

modesty

Bare en gåtur med barnevognen - der har han nok været et par uger.

Hvor han var vågen -  det kan jeg faktisk ikke huske. Men det har også været en gåtur med barnevognen, hvor han så bare har været vågen. Måske 4 mdr.?

Han har ikke overnatten ude endnu, og det kommer han heller ikke til de næste par måneder (han er 14 mdr.).

Det har været min mor og far der har passet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.