Forskel på folks billeder af børnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Bare en undren..

Har lagt mærke til, at nogle får flere besvarelser på Deres børns billeder end andre - hvad kan grunden være til dette??

Mon ikke, det er ret tilfældigt? Hvis der er gang i mange gode eller heftige debatter, drukner "se mit barn"-indlæg let i mængden. Det vil være fjollet at tage det personligt, synes jeg. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg svarer sjældent i disse tråde da jeg sjældent får kigget på dem.

Jeg ligger nemlig selv ikke billeder ud af min dreng.

Men det sker da at jeg i ny og næ får kigget på sådan et billedtråd og så giver jeg for det meste også en kommentar. 

Gjorde jeg faktisk idag og den her gang var det fordi jeg synes at de to piger så bedårende ud på billederne. Så det måtte kommenteres

Anmeld

21. december 2012

Pige2009

dorthemus skriver:

Fordi de har smukkere børn!?....ejj det' gas

Det har noget at gøre med hvor aktiv man er og hvor meget man selv giver ud til andre. Hvis man er meget på herinde, skriver debatter og blander sig i andres debatter, og kommenterer andres billeder så for man også mere respons.

Da min datter var helt lille var jeg meget aktiv og fik altid meget positiv respons. Nu blander jeg mig ikke så meget og derfor ville jeg - hvis jeg lavede en billedtråd - sikkert ikke få en skid respons

Lige præcis Nogen kender bare flere end andrdog får måske også af samme grund et par ekstra kommentarer...

Anmeld

21. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Årh jeg tror faktisk mest det kommer an på tidspunktet for hvornår de bliver lagt ind!! Vh stine

Anmeld

22. december 2012

Dinna88

Det handler for det første om give and take, for det andet om at have et netværk herinde og for det tredje så handler det om hvornår du opretter tråden.

Derudover handler det også om selve indlægget og billederne - det er klart, at jo bedre billeder/kvalitet, jo flere svar. Jo mere teksten appelerer til folk, jo flere svar. Det handler især meget om de ubevidste faktorer. 

Anmeld

22. december 2012

HeidiØ

Ofte tidspunktet!

Sådan en som mig f.eks. bladrer aldrig videre på side 2. Jeg er altid på side 1

Anmeld

22. december 2012

MariaKyedDK

HeidiØ skriver:

Ofte tidspunktet!

Sådan en som mig f.eks. bladrer aldrig videre på side 2. Jeg er altid på side 1

Kan man bladre til side 2?

Anmeld

22. december 2012

HeidiØ

MariaKyedDK skriver:

Kan man bladre til side 2?

Jepper Nedenunder alle debatterne på side 1 er der en liste med side 2,3,4,5, osv

Anmeld

22. december 2012

MariaKyedDK

HeidiØ skriver:

Jepper Nedenunder alle debatterne på side 1 er der en liste med side 2,3,4,5, osv

hmmm synes slet ikke jeg kan finde den !? meget underligt.

Anmeld

22. december 2012

HeidiØ

MariaKyedDK skriver:

hmmm synes slet ikke jeg kan finde den !? meget underligt.

Nå for søren, det var da mærkeligt !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.