Forskel på folks billeder af børnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.424 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. december 2012

Anonym trådstarter

Bare en undren..

Har lagt mærke til, at nogle får flere besvarelser på Deres børns billeder end andre - hvad kan grunden være til dette??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

dorthemus

Fordi de har smukkere børn!?....ejj det' gas

Det har noget at gøre med hvor aktiv man er og hvor meget man selv giver ud til andre. Hvis man er meget på herinde, skriver debatter og blander sig i andres debatter, og kommenterer andres billeder så for man også mere respons.

Da min datter var helt lille var jeg meget aktiv og fik altid meget positiv respons. Nu blander jeg mig ikke så meget og derfor ville jeg - hvis jeg lavede en billedtråd - sikkert ikke få en skid respons

Anmeld

21. december 2012

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Det har noget at gøre med hvor aktiv man er og hvor meget man selv giver ud til andre. Hvis man er meget på herinde, skriver debatter og blander sig i andres debatter, og kommenterer andres billeder så for man også mere respons.

Da min datter var helt lille var jeg meget aktiv og fik altid meget positiv respons. Nu blander jeg mig ikke så meget og derfor ville jeg - hvis jeg lavede en billedtråd - sikkert ikke få en skid respons

De to jeg sammenligner - er begge meget aktive, så der burde ikke være forskel. Forskellen er at den ene har været her længere herinde, men begge er meget aktive..

Anmeld

21. december 2012

Hvem?

Tænker også om det måske har noget at gøre med tidspunktet på dagen, det blir smidt ind på - hvor mange der er online osv.

Anmeld

21. december 2012

Kamulla

bum.. er her ikke nok til at ligge mærke til det.. men kan godt selv mærke at der ikke altid er stor tilbagemelding i mine tråde.. fik f.eks ikke nogle i den jeg lavede forleden gider ikke tage der personligt

Anmeld

21. december 2012

Laulund87

dorthemus skriver:

Jeg synes nu du skulle smide nogle billeder ind af Runa

Anmeld

21. december 2012

dorthemus

Laulund87 skriver:

Jeg synes nu du skulle smide nogle billeder ind af Runa

Haha ja måske

Anmeld

21. december 2012

Laulund87

dorthemus skriver:

Haha ja måske

Anmeld

21. december 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Bare en undren..

Har lagt mærke til, at nogle får flere besvarelser på Deres børns billeder end andre - hvad kan grunden være til dette??

Fordi det er nogen folk kender? Hvis det er en aktiv bruger fx :-) Nu er jeg ikke vildt aktiv herinde mere, men hvis jeg ser en billedtråd, kigger jeg typisk kun, hvis det er fra en bruger jeg kender, da jeg ikke umiddelbart har den store interesse i at se på børn, som jeg ikke har noget "forhold" til eller fornemmelse af hvem er

Anmeld

21. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Bare en undren..

Mon ikke, det er ret tilfældigt? Hvis der er gang i mange gode eller heftige debatter, drukner "se mit barn"-indlæg let i mængden. Det vil være fjollet at tage det personligt, synes jeg. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.