Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: ser positiv ud
ser positiv ud
Det lyder godt uh håber vi får verdens bedste julegave i år
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lige en update herfra
Testede positiv igen i morges og så kørte mig og kæresten i matas efter en Clear blue
Clear bluen og den alm test på billedet er taget nu her på eftermiddags urin ca 3+5 / 3+6 ca
for den blir hvor den er og vokser sig stor og stærk
Anonym skriver: Lige en update herfra Testede positiv igen i morges og så kørte mig og kæresten i matas efter en Clear blue Clear bluen og den alm test på billedet er taget nu her på eftermiddags urin ca 3+5 / 3+6 ca for den blir hvor den er og vokser sig stor og stærk
Tillykke, sikke en julegave.
Father skriver: Tillykke, sikke en julegave.
Tak ja det er helt vildt
Anonym skriver: Hej Hvad tror i ? den første test blev taget d 19/12 om eftermiddagen og der er en meget MEGET svag "skyggestreg på som ikke rigtig kan ses på billedet... nr 2 test er taget igår morges og de 2 nedereste er taget i morges.... Skal lige siges at i følge terminsberegneren ville jeg kun være 3+4 / 3+5 ca... så ved godt det er meget tidligt at teste nu Regner med at teste igen på søndag/mandag hvor jeg forventer mens.... HÅBER den er der og bliver der De eneste tegn jeg har på evt graviditet er lidt stikken i underlivet + lidt ømme bryster.. men det kan jo også bare være optakt til mens
Hej
Hvad tror i ? den første test blev taget d 19/12 om eftermiddagen og der er en meget MEGET svag "skyggestreg på som ikke rigtig kan ses på billedet... nr 2 test er taget igår morges og de 2 nedereste er taget i morges.... Skal lige siges at i følge terminsberegneren ville jeg kun være 3+4 / 3+5 ca... så ved godt det er meget tidligt at teste nu
Regner med at teste igen på søndag/mandag hvor jeg forventer mens.... HÅBER den er der og bliver der
De eneste tegn jeg har på evt graviditet er lidt stikken i underlivet + lidt ømme bryster.. men det kan jo også bare være optakt til mens
tør godt sige et forsigtigt tillykke ,,, fin julegave
Camillos skriver: tør godt sige et forsigtigt tillykke ,,, fin julegave
har os lavet en update i tråden med en clear blue fra idag og mange tak
Anonym skriver: har os lavet en update i tråden med en clear blue fra idag og mange tak
jubiii baby voks dig stor og stærk
Camillos skriver: jubiii baby voks dig stor og stærk
jaaa hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128