Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Hvad tror i ? den første test blev taget d 19/12 om eftermiddagen og der er en meget MEGET svag "skyggestreg på som ikke rigtig kan ses på billedet... nr 2 test er taget igår morges og de 2 nedereste er taget i morges.... Skal lige siges at i følge terminsberegneren ville jeg kun være 3+4 / 3+5 ca... så ved godt det er meget tidligt at teste nu
Regner med at teste igen på søndag/mandag hvor jeg forventer mens.... HÅBER den er der og bliver der
De eneste tegn jeg har på evt graviditet er lidt stikken i underlivet + lidt ømme bryster.. men det kan jo også bare være optakt til mens
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej Hvad tror i ? den første test blev taget d 19/12 om eftermiddagen og der er en meget MEGET svag "skyggestreg på som ikke rigtig kan ses på billedet... nr 2 test er taget igår morges og de 2 nedereste er taget i morges.... Skal lige siges at i følge terminsberegneren ville jeg kun være 3+4 / 3+5 ca... så ved godt det er meget tidligt at teste nu Regner med at teste igen på søndag/mandag hvor jeg forventer mens.... HÅBER den er der og bliver der De eneste tegn jeg har på evt graviditet er lidt stikken i underlivet + lidt ømme bryster.. men det kan jo også bare være optakt til mens
og så lige et billede haha
Anonym skriver: og så lige et billede haha
De ser positive ud
for at de bliver ved med det
Miss Church skriver: De ser positive ud for at de bliver ved med det
ja håber jeg virkelig os vi har prøvet i 3 år ca da vi mistede den første
på testen igår kom stregen ca efter 4 min og dem i dag kom der på den ene efter ca 4 min og på den anden 5-6 min så de burde jo være "gode nok" eftersom der står de skal aflæses efter 5 min.
jeg har erfaret med mine 2 børn at hvis først stregen er der, så er den der lige meget hvor svag den er. Den vil blive tydeligerer med tiden.
selv går jeg også rundt og håber på snart at se en positiv test.
held at lykke fra jette
Anonym skriver: ja håber jeg virkelig os vi har prøvet i 3 år ca da vi mistede den første på testen igår kom stregen ca efter 4 min og dem i dag kom der på den ene efter ca 4 min og på den anden 5-6 min så de burde jo være "gode nok" eftersom der står de skal aflæses efter 5 min.
Ja så burde de være gode nok.
for at alt kommer til at gå som det skal
ser positiv ud
jette danielsen skriver: jeg har erfaret med mine 2 børn at hvis først stregen er der, så er den der lige meget hvor svag den er. Den vil blive tydeligerer med tiden. selv går jeg også rundt og håber på snart at se en positiv test. held at lykke fra jette
det lyder godt og mange tak
Håber i snart for de 2 streger
Miss Church skriver: Ja så burde de være gode nok. for at alt kommer til at gå som det skal
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128