Positiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. december 2012

Anonym trådstarter

Hej

Hvad tror i ? den første test blev taget d 19/12 om eftermiddagen og der er en meget MEGET svag "skyggestreg på som ikke rigtig kan ses på billedet... nr 2 test er taget igår morges og de 2 nedereste er taget i morges.... Skal lige siges at i følge terminsberegneren ville jeg kun være 3+4 / 3+5 ca... så ved godt det er meget tidligt at teste nu

Regner med at teste igen på søndag/mandag hvor jeg forventer mens.... HÅBER den er der og bliver der

De eneste tegn jeg har på evt graviditet er lidt stikken i underlivet + lidt ømme bryster.. men det kan jo også bare være optakt til mens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Hej

Hvad tror i ? den første test blev taget d 19/12 om eftermiddagen og der er en meget MEGET svag "skyggestreg på som ikke rigtig kan ses på billedet... nr 2 test er taget igår morges og de 2 nedereste er taget i morges.... Skal lige siges at i følge terminsberegneren ville jeg kun være 3+4 / 3+5 ca... så ved godt det er meget tidligt at teste nu

Regner med at teste igen på søndag/mandag hvor jeg forventer mens.... HÅBER den er der og bliver der

De eneste tegn jeg har på evt graviditet er lidt stikken i underlivet + lidt ømme bryster.. men det kan jo også bare være optakt til mens

Der ikk billeder med:-)

Anmeld

21. december 2012

Anonym trådstarter

og så lige et billede haha  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. december 2012

Miss Church

Anonym skriver:

De ser positive ud  

for at de bliver ved med det 

Anmeld

21. december 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

De ser positive ud  

for at de bliver ved med det 

ja håber jeg virkelig os  vi har prøvet i 3 år ca da vi mistede den første

på testen igår kom stregen ca efter 4 min og dem i dag kom der på den ene efter ca 4 min og på den anden 5-6 min så de burde jo være "gode nok" eftersom der står de skal aflæses efter 5 min.

Anmeld

21. december 2012

jette danielsen

jeg har erfaret med mine 2 børn at hvis først stregen er der, så er den der lige meget hvor svag den er. Den vil blive tydeligerer med tiden.

selv går jeg også rundt og håber på snart at se en positiv test.

held at lykke fra jette

Anmeld

21. december 2012

Miss Church

Anonym skriver:

ja håber jeg virkelig os  vi har prøvet i 3 år ca da vi mistede den første

på testen igår kom stregen ca efter 4 min og dem i dag kom der på den ene efter ca 4 min og på den anden 5-6 min så de burde jo være "gode nok" eftersom der står de skal aflæses efter 5 min.

Ja så burde de være gode nok. 

for at alt kommer til at gå som det skal 

Anmeld

21. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

ser positiv ud

Anmeld

21. december 2012

Anonym trådstarter

jette danielsen skriver:

jeg har erfaret med mine 2 børn at hvis først stregen er der, så er den der lige meget hvor svag den er. Den vil blive tydeligerer med tiden.

selv går jeg også rundt og håber på snart at se en positiv test.

held at lykke fra jette

det lyder godt og mange tak

Håber i snart for de 2 streger

Anmeld

21. december 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Ja så burde de være gode nok. 

for at alt kommer til at gå som det skal 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.