Overvejer at teste dagen før..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

FrkZier

tankai skriver:

Jeg har testdag d.24, og selvom det ville være den bedste julegave man kunne få, så overvejer jeg at teste d.23, så en negativ test ikke vil ødelægge julen helt.. 

Burde jeg vente til d.25? eller har dagen før ikke så meget at sige, i forhold til positiv/negativ test? 

Tog otrivelle d. 8, er det helt ude af koppen? 

jeg ville nok teste d. 23 og så hvis den er negativ så vente til d. 25 med at tage en ny test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

tarkoflen

tankai skriver:

Vi har snakket om at teste d. 23, og om den er negativ eller positiv, så teste d. 24 og 25.. 

Det er mange dage og teste.. I know.. 

Mens skulle gerne komme d. 24, har ekstrem reglmessig mens 

Hvis den skulle komme den 24. så tror jeg altså jeg ville teste den 23. og forberede mig på, at den kan være negativ, selvom der kan være en baby og så tage den derfra

Jeg alt hvad jeg kan for at l står med en fin positiv test

Anmeld

21. december 2012

tankai

FrkZier skriver:

jeg ville nok teste d. 23 og så hvis den er negativ så vente til d. 25 med at tage en ny test

Sådan kunne jeg jo også gøre.. Havde slet ikke tænkt på, at springe en dag over.. 

Tror jeg ender med at gøre sådan 

Anmeld

21. december 2012

FrkZier

tankai skriver:

Sådan kunne jeg jo også gøre.. Havde slet ikke tænkt på, at springe en dag over.. 

Tror jeg ender med at gøre sådan 

så slipper du ihvertfald for skuffelsen d. 24 og hvis den så er positiv d. 23 er det jo bare fantastisk og hvis den er negativ d. 23 kan den jo nå at blive positiv til d. 25

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.