Overvejer at teste dagen før..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. december 2012

tankai

Jeg har testdag d.24, og selvom det ville være den bedste julegave man kunne få, så overvejer jeg at teste d.23, så en negativ test ikke vil ødelægge julen helt.. 

Burde jeg vente til d.25? eller har dagen før ikke så meget at sige, i forhold til positiv/negativ test? 

Tog otrivelle d. 8, er det helt ude af koppen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

Aabye

Jeg ville vente til dagen efter.. Altså til den 25 december

Anmeld

21. december 2012

tankai

Line - med 2 boblinger skriver:

Jeg ville vente til dagen efter.. Altså til den 25 december

Det har jeg også haft i tankerne.. 

Synes bare vi har ventet såååå længe i forvejen.. 

Anmeld

21. december 2012

tarkoflen

Hmm det er svært at sige, hvad der er bedst, men du kan jo overveje at tage en test den 23. og hvis den så er negativ, kan du jo tage en til den 25. og forhåbentlig blive positivt overrasket... Ved du hvor lang din cyklus plejer at være? For så kan du måske regne det lidt ud, fra det?

Anmeld

21. december 2012

Aabye

tankai skriver:

Det har jeg også haft i tankerne.. 

Synes bare vi har ventet såååå længe i forvejen.. 

Ville det ikke også ødelægge din jul hvis du tester den 23 og den er negativ? 
Så hellere vente til den 25.. 

På den anden side hvis den så er positiv er det jo en fed julegave at give evt bedsteforældre osv

Anmeld

21. december 2012

Hullabullabulla

tankai skriver:

Jeg har testdag d.24, og selvom det ville være den bedste julegave man kunne få, så overvejer jeg at teste d.23, så en negativ test ikke vil ødelægge julen helt.. 

Burde jeg vente til d.25? eller har dagen før ikke så meget at sige, i forhold til positiv/negativ test? 

Tog otrivelle d. 8, er det helt ude af koppen? 

Tror absolut at ovitrellen er ude den 23. Men hvis du vil forhindre en øv jul (krydser for at det ikke sker) ville jeg vente med at teste til den 25.

Anmeld

21. december 2012

tankai

Hmm det er svært at sige, hvad der er bedst, men du kan jo overveje at tage en test den 23. og hvis den så er negativ, kan du jo tage en til den 25. og forhåbentlig blive positivt overrasket... Ved du hvor lang din cyklus plejer at være? For så kan du måske regne det lidt ud, fra det?

Vi har snakket om at teste d. 23, og om den er negativ eller positiv, så teste d. 24 og 25.. 

Det er mange dage og teste.. I know.. 

Mens skulle gerne komme d. 24, har ekstrem reglmessig mens 

Anmeld

21. december 2012

tankai

På den anden side hvis den så er positiv er det jo en fed julegave at give evt bedsteforældre osv

Vi har opsat os på, at den er negativ, men håbet er der jo stadig.. Tror det er derfor, jeg så gerne vil teste.. 

Hvis jeg kunne havde jeg gjort det for 14 dage siden 

Anmeld

21. december 2012

tankai

Vi har opsat os på, at den er negativ, men håbet er der jo stadig.. Tror det er derfor, jeg så gerne vil teste.. 

Anmeld

21. december 2012

tankai

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.