Andre end mig der er spændt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

Karina84

Benjamins'mor skriver:

Også her.

Den anden dag blev han sur fordi han ikke måtte få en.

Haha lille stakkel, det er jo heller ikke fair

Sebastian glemmer det heldigvis hurtigt igen, så vi kan godt aflede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

Louisesam

Ja, jeg har ligesom dig fået to gaver med hjem fra dagplejemoren: én til mor og far fra vores søn og én fra dagplejemoren til vores søn! Det er SÅ sødt!

Vi venter´ti ljuleaften, selvom jeg ligesom dig godt kunne fristes til at pakke den op til os, NU! Men så varer spændingen lidt længere og så er det "rigtigt", når vi åbner den juleaften sammen med de andre gaver!

Glæder mig faktisk mest til at åbne gaven fra ham af alle gaver... men sådan er vi mødre jo!

Anmeld

21. december 2012

MorDk

Ihhh jeg glæder mig også helt vildt!!

Og Bassen har også gave med hjem fra vuggestuen *S*

Anmeld

21. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, jeg ved der er en gave til mig fra Ida - men jeg får den ikke, at se før juleaften.

Min mor er jo Idas DP mor, og vi holder jul sammen.

Anmeld

21. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi ved vi får krus fra thea, for det hviske hun meget hemmelighedsfuldt i tlf sidst hun snakkede med farmor, der spurte om de havde lavet hemmeligheder i børnehaven.

Ja sådan ka det jo gå vh stine

Anmeld

21. december 2012

Leneur

Åh ja glæder mig også vildt til at se hvad Silje har lavet i år. Den er flad halvlang og tung. Så kan ikke regne den ud...

Anmeld

21. december 2012

Muhmi

Ja for dælen... Vi skal til juleafslutning i dag men vores dp-mor har været SÅ hemmelighedsfuld de sidste par uger og sagt ting som: Neeej i må ikke komme herind lige nu og så videre hihihi

Det bliver da spændende

Anmeld

21. december 2012

morethanperfect

Karina84 skriver:

- spændt på at se gaven fra bassen til mor og far???

Jaaah vi har jo fået to gaver med hjem fra dagplejen, en til mor og far fra Sebastian, og en til Sebastian fra dagplejemor.

Og jeg har bare så meget lyst til at pakke den op til os, glæder mig så meget til at se hvad det er vores lille dreng har siddet og lavet sammen med sin dagplejemor. Er sikker på at det er så fint

Ih, men manden holder på at vi skal vente til juleaften, iiiiih  

Andre end mig der glææææder sig til juleaften??  (og selvfølgelig ikke kun til gaverne   )

Ja er helt vildt spændt ..

Vi har fået 4 gaver med hjem , og glææder mig til at se hvad det er

Anmeld

21. december 2012

Koen.

Åh ja glæder mig vildt her har vi fået 3 til mor og far og en til Lærke

Anmeld

21. december 2012

MyLove E

Karina84 skriver:

- spændt på at se gaven fra bassen til mor og far???

Jaaah vi har jo fået to gaver med hjem fra dagplejen, en til mor og far fra Sebastian, og en til Sebastian fra dagplejemor.

Og jeg har bare så meget lyst til at pakke den op til os, glæder mig så meget til at se hvad det er vores lille dreng har siddet og lavet sammen med sin dagplejemor. Er sikker på at det er så fint

Ih, men manden holder på at vi skal vente til juleaften, iiiiih  

Andre end mig der glææææder sig til juleaften??  (og selvfølgelig ikke kun til gaverne   )

Jeg troede ikke at der var nogen gave til os fra bette Fisen:-):-):-)
Men jo der er en til mor og far fra Elias

Jeg glæder mig så meget:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.