Andre end mig der er spændt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.502 visninger
27 svar
0 synes godt om
21. december 2012

Karina84

- spændt på at se gaven fra bassen til mor og far???

Jaaah vi har jo fået to gaver med hjem fra dagplejen, en til mor og far fra Sebastian, og en til Sebastian fra dagplejemor.

Og jeg har bare så meget lyst til at pakke den op til os, glæder mig så meget til at se hvad det er vores lille dreng har siddet og lavet sammen med sin dagplejemor. Er sikker på at det er så fint

Ih, men manden holder på at vi skal vente til juleaften, iiiiih  

Andre end mig der glææææder sig til juleaften??  (og selvfølgelig ikke kun til gaverne   )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

Loa

Jeg glæder mig også altid skægt at se hvad de finder på... Her har vi fået en tung lille satan med hjem

Er spændt på at høre hvad hun siger når vi åbner den, om hun kan genkende at det er hende der har lavet det

Anmeld

21. december 2012

henh01

Ja jeg glæder mig også meget. Min søn havde 3 gaver med hjem fra vuggestuen - én til far, én til søster og én til far .....og mor... MIn kæreste hoverer lidt, men jeg er faktisk lidt tøsefornærmet.. hahahahaha

Jeg glæder mig også rigtig meget til at se børnenes reaktion på julegaverne, særligt den lille. Han kan ikke tåle synet af en gave uden at ville pakke den ud Så detbliver spændende om han pakker alle andres gaver op også

Anmeld

21. december 2012

Karina84

Loa skriver:

Jeg glæder mig også altid skægt at se hvad de finder på... Her har vi fået en tung lille satan med hjem

Er spændt på at høre hvad hun siger når vi åbner den, om hun kan genkende at det er hende der har lavet det

Ja det er det nemlig  Sidste år var det også en tung gave, og den var vi meget glade for

Vores er let denne gang, så tænker at det er et billede af en slags

Anmeld

21. december 2012

Karina84

henh01 skriver:

Ja jeg glæder mig også meget. Min søn havde 3 gaver med hjem fra vuggestuen - én til far, én til søster og én til far .....og mor... MIn kæreste hoverer lidt, men jeg er faktisk lidt tøsefornærmet.. hahahahaha

Jeg glæder mig også rigtig meget til at se børnenes reaktion på julegaverne, særligt den lille. Han kan ikke tåle synet af en gave uden at ville pakke den ud Så detbliver spændende om han pakker alle andres gaver op også

Haha det kan jeg godt forstå  

Sebastian er også begyndt at sige "eeeeejjj, iiiiihh", hver gang han ser en pakke, så i år forstår han også lidt mere af det. Bliver SÅ hyggeligt!

Anmeld

21. december 2012

Benjamins'mor

Ja, vi får dem dog først med hjem i eftermiddag. men er da super spændt på hvad han har lavet.

Og så er han jo ældre i år så glæder mig til at se ham pakker gaver op, det gad han ikke sidste år .

Anmeld

21. december 2012

serinasmor

Serina er desværre kommet til at afsløre hvad hun har lavet i børnehaven .... nu forsøger jeg at glemme det .. det er jo slet ikk sjovt at vide hvad der er i pakken ... men derfor glæder jeg mig alligevel til at se hvordan det ser ud

Anmeld

21. december 2012

Karina84

Benjamins'mor skriver:

Ja, vi får dem dog først med hjem i eftermiddag. men er da super spændt på hvad han har lavet.

Og så er han jo ældre i år så glæder mig til at se ham pakker gaver op, det gad han ikke sidste år .

Det er det samme her, i år er de der pakker meget mere spændende, kan vi godt se og høre på ham

Anmeld

21. december 2012

Karina84

serinasmor skriver:

Serina er desværre kommet til at afsløre hvad hun har lavet i børnehaven .... nu forsøger jeg at glemme det .. det er jo slet ikk sjovt at vide hvad der er i pakken ... men derfor glæder jeg mig alligevel til at se hvordan det ser ud

Haha, ja det kan jo ske  Det gjorde en af pigerne i min søns DP også, den dag de havde lavet dem. Det var det første hun fortalt hendes mor da hun kom

Anmeld

21. december 2012

Benjamins'mor

Karina84 skriver:

Det er det samme her, i år er de der pakker meget mere spændende, kan vi godt se og høre på ham

Også her.

Den anden dag blev han sur fordi han ikke måtte få en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.