Hjælp den er gal med mit tastatur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

mariamiss6

Caroline86 skriver:

drillenisse - 100 % hæhæ

Totalt....

Een klog mand forslog det kunne være væske i tastaturet. 

Men for en gangs skyld skete det nemlig mens ungerne sov, og jeg selv sad ved symaskinen :S Meget mærkeligt må jeg sige....

Men altså, heldigvis er det overstået nu, og puteren lever ufortrødent (om end lidt lun i det) videre....

Kun numlock enter nægter at lystre, men skidt, jeg har jo en ekstra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

mn

mariamiss6 skriver:

Den er nemlig helt gal med mit tastatur. Denne fejlfri tekst har jeg skrevet med et skærmtastatur. Det bliver altså til pænt mange museklik skulle jeg hilse og sige.

Så nu vil jeg skifte over til det tastatur som jo er så praktisk indbygget i min bærbare pc.

So, hyere goes. Som i kan se smider migt4g gtasgtgat4ur en masse sjove ogt aldeles udnøåædvenidgte bogtfstaver ogt gtal ind alle vegtne, lægtf mærke gtgil degt endda er de samme bogtstaver ogt gtal, som gtøå0r igtfen, pøå0 de samme tgaster. 
Algtsøå hyvjad hyjar jegtf gttjorgt gtalgt4g? Ogt hyar jegt overhyovedt4e gtfjort4 nogtegt gtalgt?
En foreslogt at degt kunne være væske i gt4gastagt4uregt, men jegtf hyar faktisk ikke væregt4 i nærhyjeden agf min compugter hyele afgtenen, da jegtf hyar siddet4 ogt shy7egt4 i køåækkenegtg4, ogt ungterne hyar sovet4 hyele t4iden, ogt mi tastgatur er ikke vøådgt.....

nogen der kan læse det det giver altså en del problemer.

Det havde jeg også en gang en der ofte gjorde, men den stoppede når man genstartet den, så prøv det hvis det sker igen

Anmeld

22. december 2012

mariamiss6

metteswn skriver:

Det havde jeg også en gang en der ofte gjorde, men den stoppede når man genstartet den, så prøv det hvis det sker igen

Det prøvede jeg, det virkede ikke

Det virkede at lade den stå slukket natten over dog. 

Anmeld

23. december 2012

mn

mariamiss6 skriver:

Det prøvede jeg, det virkede ikke

Det virkede at lade den stå slukket natten over dog. 

Nårh okay det var jo godt nok men mener at have hørt det er en genvej man slår til på computeren og den kan godt slås fra igen, men kan ikke huske på hvilke taster :p

Anmeld

23. december 2012

B&J

jeg kan se du har prøvet det jeg prøvede for 2mdr siden, midt om aften gjorde min computer også alle de underlige ting der og næste dag VUP så var det væk hvad det var ved jeg ikke...

vi var inde og tjekke i alt om der var et eller andet der var slået til eller fra men nnææææ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.