Hjælp den er gal med mit tastatur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.544 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. december 2012

mariamiss6

Den er nemlig helt gal med mit tastatur. Denne fejlfri tekst har jeg skrevet med et skærmtastatur. Det bliver altså til pænt mange museklik skulle jeg hilse og sige.

Så nu vil jeg skifte over til det tastatur som jo er så praktisk indbygget i min bærbare pc.

So, hyere goes. Som i kan se smider migt4g gtasgtgat4ur en masse sjove ogt aldeles udnøåædvenidgte bogtfstaver ogt gtal ind alle vegtne, lægtf mærke gtgil degt endda er de samme bogtstaver ogt gtal, som gtøå0r igtfen, pøå0 de samme tgaster. 
Algtsøå hyvjad hyjar jegtf gttjorgt gtalgt4g? Ogt hyar jegt overhyovedt4e gtfjort4 nogtegt gtalgt?
En foreslogt at degt kunne være væske i gt4gastagt4uregt, men jegtf hyar faktisk ikke væregt4 i nærhyjeden agf min compugter hyele afgtenen, da jegtf hyar siddet4 ogt shy7egt4 i køåækkenegtg4, ogt ungterne hyar sovet4 hyele t4iden, ogt mi tastgatur er ikke vøådgt.....

nogen der kan læse det det giver altså en del problemer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

Eliza

hahaha aner ik hva det er, men festligt ser det ud  

Anmeld

21. december 2012

betski

mariamiss6 skriver:

Den er nemlig helt gal med mit tastatur. Denne fejlfri tekst har jeg skrevet med et skærmtastatur. Det bliver altså til pænt mange museklik skulle jeg hilse og sige.

Så nu vil jeg skifte over til det tastatur som jo er så praktisk indbygget i min bærbare pc.

So, hyere goes. Som i kan se smider migt4g gtasgtgat4ur en masse sjove ogt aldeles udnøåædvenidgte bogtfstaver ogt gtal ind alle vegtne, lægtf mærke gtgil degt endda er de samme bogtstaver ogt gtal, som gtøå0r igtfen, pøå0 de samme tgaster. 
Algtsøå hyvjad hyjar jegtf gttjorgt gtalgt4g? Ogt hyar jegt overhyovedt4e gtfjort4 nogtegt gtalgt?
En foreslogt at degt kunne være væske i gt4gastagt4uregt, men jegtf hyar faktisk ikke væregt4 i nærhyjeden agf min compugter hyele afgtenen, da jegtf hyar siddet4 ogt shy7egt4 i køåækkenegtg4, ogt ungterne hyar sovet4 hyele t4iden, ogt mi tastgatur er ikke vøådgt.....

Det kunne i hvert fald godt se ud som om at du har fået slået numlock til.

Anmeld

21. december 2012

morethanperfect

mariamiss6 skriver:

Hahahah .. 

Ja jeg tror også det er Numlock du har slået til  

Anmeld

21. december 2012

mariamiss6

nej det kan da ikke være numlock, den er da tit slået til???

Det gik væk af sig selv over nat dog, pyyyha....

Anmeld

21. december 2012

Caroline86

mariamiss6 skriver:

nej det kan da ikke være numlock, den er da tit slået til???

Det gik væk af sig selv over nat dog, pyyyha....

drillenisse - 100 % hæhæ

Anmeld

21. december 2012

Muhmi

Fedt at jeg stadig kunne læse hvad der stod

MEN prøv at give hele dit tastetur en omgang med håndfladen... Mit tastetur fucker ofte op, lige efter Silas har haft fingrene i det... Han trykker jo på alle de knapper som vi aldrig ville røre ved Og så giver jeg simpelthen bare tasteturet en ordentlig tryk fyrre med håndfladen, over alle taster, indtil det fungerer igen

Anmeld

21. december 2012

Muhmi

betski skriver:

Det kunne i hvert fald godt se ud som om at du har fået slået numlock til.

Men i og med at hun slår numlock til, så betyder det ikke at der kommer tal med i hendes bogstaver... Når man slår numlock til, så er det kune numrerne over i højre side af tasteturet man lige pludselig kan trykke ind... Numlock fra og så kan man ikke... Men det gør intet i nærheden af hvad det er hun sidder og skriver

Anmeld

21. december 2012

betski

Muhmi skriver:

Men i og med at hun slår numlock til, så betyder det ikke at der kommer tal med i hendes bogstaver... Når man slår numlock til, så er det kune numrerne over i højre side af tasteturet man lige pludselig kan trykke ind... Numlock fra og så kan man ikke... Men det gør intet i nærheden af hvad det er hun sidder og skriver

nej ikke hvis det er en labtop uden nummerisk tastetur

Anmeld

21. december 2012

mariamiss6

betski skriver:

nej ikke hvis det er en labtop uden nummerisk tastetur

Det er en labtop, MED nummerisk tastatur ude i siden

Jeg gav den i øvrigt ikke tryk 40X1000 med mine håndflader. Jeg arbejdede kort med skærmtastatur (=pyskopat mange museklik) Og slukkede så computeren, som så igen var sig selv da den blev tændt her til formiddag - pyyyyyha, jeg var ellers prop fuld af ALT for dyre mareridt i aftes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.