onlyme skriver:
Hej 
Ja spørgsmålet siger lidt sig selv,. Da vi ingen rigtig har i familien der kan overskue begge vores har vi snakket om barnepige,. (min mor har prøvet en gang men hun virker helt panikslagene''
Til brug 1 gang om mdr,. Så mig og manden kan komme ud og spise eller se en film,. Altså tale om nogle timer 1 gang om mdr om aftenen. Vi har ikke været ude sammen siden jeg var halvejs med den første dvs ca oktober 2010,.
vi har en søn der bliver 1½ år 20 januar og en datter der bliver ½ år den 4 januar 
Er det for tidligt og havde i det godt med at finde en barnepige til jeres ?
Hvad med at starte med en lørdag eftermiddag, hvor I bare går en tur en time eller to, så kan hun prøve det, og I er ikke så langt væk.
Aftenen kan tit være hårdere end dage, så det ville måske være en let tilgang til det, hvis hun ikke har prøvet at passe så små før.
Hvis det ikke var fordi at I boede så langt væk eller at det er super dyrt at komme over, havde jeg gerne passet dem en gang om måned. Jeg har passet to drenge fra de var 2-9måneder, op til næsten 8timer på en dag.
Men anden ting, når det nu kun er en gang om måneden, kan det så ikke være svært for din datter at huske barnepigen. Jeg har oplevet at børn ikke kunne kende deres far efter tre uger(kun i kort tid, men alligevel)
Anmeld