Stoppet næse - næsespray efter ÆO - Må man??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

Viventerjer

pcoramt skriver:

Det må du ikke :/ hun saltvandsopløsning kan købes på apoteket..

Klinikken giver dig ret!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Viventerjer

Chel1992 skriver:

Kogende vand med enten citron eller pebermyntedråber løsner godt op for dine bihuler tror ikke det er ulovligt at bruge da det jo ikke er tilsat kemikalier

Tror jeg at, jeg vil prøve .. Mange tak

Anmeld

20. december 2012

Nessie

Godt du ringede til klinikken og forhørte dig.

Min øre-næse-halslæge har engang sagt at han flere gange har oplevet at gravide har aborteret, så han frarådede det på det kraftigste. Sagde endda at han mistænkte det for at være skyld i at mange ikke blev gravide, når de har brugt detlige omkring ÆL-tidspunktet

Anmeld

20. december 2012

Viventerjer

Nessie skriver:

Godt du ringede til klinikken og forhørte dig.

Min øre-næse-halslæge har engang sagt at han flere gange har oplevet at gravide har aborteret, så han frarådede det på det kraftigste. Sagde endda at han mistænkte det for at være skyld i at mange ikke blev gravide, når de har brugt detlige omkring ÆL-tidspunktet

Ej hvor skræmmende og tænke på hvis det er sandt jeg tog 1 pust igår, inden jeg begyndte og tænk på om jeg egentlig måtte ... Har lagt kold vand i blodet over at jeg har taget et lille pust .. Men sidder lige nu med total stoppet næsebor og holder ud!!!!!

Anmeld

20. december 2012

Nessie

Viventerdig skriver:

Ej hvor skræmmende og tænke på hvis det er sandt jeg tog 1 pust igår, inden jeg begyndte og tænk på om jeg egentlig måtte ... Har lagt kold vand i blodet over at jeg har taget et lille pust .. Men sidder lige nu med total stoppet næsebor og holder ud!!!!!

Åh ja, kender det godt, og det er drøn-ubehageligt, og man sover ad pommern til.

God bedring til dig

Anmeld

20. december 2012

ano14316

Viventerdig skriver:

Åhhhh det er bare så ubehageligt at have stoppet næse

Bare jeg kunne tage den inden sengetid, så ville jeg være lykkelig

Jeg har nemlig hørt gravide ikke måtte bruge den, så blev lidt i tvivl nu hvor jeg har fået lagt æg op

hvad med at bruge en saltvands næsespray.. 

Efter jeg kom til at give Magnus zymelin er det bandlyst her i huset, så der bruger vi kun saltvand, det er ikke lige så effektivt, men det giver luft...

Anmeld

20. december 2012

Hullabullabulla

Viventerdig skriver:

Du vil komme til at høre et hav af forskellige meninger omkring det  men kan oplyse at jeg var mega syg og brugte næsespray et par gange dagligt da jeg tog min ovitrelle (og jeg blev gravid).. Har også brugt det i disse dage pga slem forkølelse (efter ok fra min læge)

Hvis klinikken fraråder det - ja så lad være - men det er altså ikke bevist skadeligt Hvad jeg har fået af vide.. 

Anmeld

20. december 2012

Viventerjer

Nessie skriver:

Åh ja, kender det godt, og det er drøn-ubehageligt, og man sover ad pommern til.

God bedring til dig

Mange tak .. Og ja afbrudt søvn X mange i løbet af natten .. IHh det ubehageligt

Anmeld

20. december 2012

Viventerjer

ano14316 skriver:

hvad med at bruge en saltvands næsespray.. 

Efter jeg kom til at give Magnus zymelin er det bandlyst her i huset, så der bruger vi kun saltvand, det er ikke lige så effektivt, men det giver luft...

Jeg har skaffet mig sådan en saltvandsspry.. Du har ret i den løsner lidt, men virker bestemt ikke som zymelin.. Puhaa det bare noget jeg skal igennem

Anmeld

20. december 2012

Viventerjer

Britt88 skriver:

Du vil komme til at høre et hav af forskellige meninger omkring det  men kan oplyse at jeg var mega syg og brugte næsespray et par gange dagligt da jeg tog min ovitrelle (og jeg blev gravid).. Har også brugt det i disse dage pga slem forkølelse (efter ok fra min læge)

Hvis klinikken fraråder det - ja så lad være - men det er altså ikke bevist skadeligt Hvad jeg har fået af vide.. 

Jeg kender også flere der har brugt det gennem deres graviditet uden problemer .. Sååå.. Men vil ikke løbe nogle chancer .. Så nu sidder jeg med stoppet horn og åben mund.. Jeg gætter på det fortsætter gennem natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.