Stoppet næse - næsespray efter ÆO - Må man??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.136 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. december 2012

Viventerjer

Nogle der ved om jeg må bruge næsespray efter ÆO?? Min næse er total stoppet!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Hullabullabulla

Viventerdig skriver:

Jeg kan desværre ikke svare dig på om man må efter ÆO - men de kloge hoveder siger at man ikke må bruge det når man er gravid..

Er gravid 25+6 og mega forkølet - så jeg bruger et pust næsespray inden sengetid - jeg tror ikke du skal være nervøs hvis du kan nøjes med at bruge den 1-2 gange dagligt - og så bruge vandbad eller lignende resten af tiden

Anmeld

20. december 2012

mpr

Viventerdig skriver:

Kogende vand med enten citron eller pebermyntedråber løsner godt op for dine bihuler tror ikke det er ulovligt at bruge da det jo ikke er tilsat kemikalier

Anmeld

20. december 2012

Viventerjer

Britt88 skriver:

Jeg kan desværre ikke svare dig på om man må efter ÆO - men de kloge hoveder siger at man ikke må bruge det når man er gravid..

Er gravid 25+6 og mega forkølet - så jeg bruger et pust næsespray inden sengetid - jeg tror ikke du skal være nervøs hvis du kan nøjes med at bruge den 1-2 gange dagligt - og så bruge vandbad eller lignende resten af tiden

Åhhhh det er bare så ubehageligt at have stoppet næse

Bare jeg kunne tage den inden sengetid, så ville jeg være lykkelig

Jeg har nemlig hørt gravide ikke måtte bruge den, så blev lidt i tvivl nu hvor jeg har fået lagt æg op

Anmeld

20. december 2012

Viventerjer

Chel1992 skriver:

Kogende vand med enten citron eller pebermyntedråber løsner godt op for dine bihuler tror ikke det er ulovligt at bruge da det jo ikke er tilsat kemikalier

Tak det vil jeg prøve

Anmeld

20. december 2012

mpr

Viventerdig skriver:

Tak det vil jeg prøve

vil nok foretrække pebermynte dråber da de slår hårdt igennem snot næse ved brug af dem har jeg overvundet en forkølelse på 3-4 dage

Anmeld

20. december 2012

pcoramt

Viventerdig skriver:

Det må du ikke :/ hun saltvandsopløsning kan købes på apoteket..

Anmeld

20. december 2012

pcoramt

Viventerdig skriver:

Det må du ikke :/ hun saltvandsopløsning kan købes på apoteket..

Anmeld

20. december 2012

Hullabullabulla

Viventerdig skriver:

Åhhhh det er bare så ubehageligt at have stoppet næse

Bare jeg kunne tage den inden sengetid, så ville jeg være lykkelig

Jeg har nemlig hørt gravide ikke måtte bruge den, så blev lidt i tvivl nu hvor jeg har fået lagt æg op

Du har ret i at gravide ikke må bruge den - men min læge mente absolut ikke at det kunne skade at tage et pust til natten i 2-3 dage.. 

Jeg ville ikke være nervøs - men nu er jeg heller ikke den nervøse gravide type - jeg bruger også parfume og drikker kaffe :-o

Anmeld

20. december 2012

Viventerjer

Britt88 skriver:

Du har ret i at gravide ikke må bruge den - men min læge mente absolut ikke at det kunne skade at tage et pust til natten i 2-3 dage.. 

Jeg ville ikke være nervøs - men nu er jeg heller ikke den nervøse gravide type - jeg bruger også parfume og drikker kaffe :-o

Jeg har talt med klinikken nu.. Og de fraråder det, da det trækker karene i livmoderen sammen, og derved mindskes blodtilførslen til livmoderen også .. Så tror jeg holder mig i skindet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.