Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: Ej, hvor spændende. Stort tillykke
Ej, hvor spændende. Stort tillykke
Ja det er lidt overvældende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Stort TILLYKKE :-)
Stort TILLYKKE :-)
Mange tak
Stort tillykke. Hvor dejligt at det er gået så stærkt
kekp skriver: Stort tillykke. Hvor dejligt at det er gået så stærkt
Tak, Dejligt Ja men også overvældende
Monica P skriver: Mange tak, ja så hurtigt havde jeg slet ikke turde håbe på det ville gå, fatter det ikke endnu, og nu er jeg på min anden kop latte
Mange tak, ja så hurtigt havde jeg slet ikke turde håbe på det ville gå, fatter det ikke endnu, og nu er jeg på min anden kop latte
håber ikke du er på den 3 kop men forstår dig godt hold da op det gik stærkt
B&J skriver: håber ikke du er på den 3 kop men forstår dig godt hold da op det gik stærkt
nej ikke mere kaffe latte til mig nu prøver at tænke på noget andet inden lægen har en tid til mig, men det er svært jeg tænker allerede på navne
Monica P skriver: Igår lavede jeg denne afstemning, beklager min anonymitet men jeg har aldrig lavet en positiv test der var så utydelig, men jeg kan forstå det ikke er usædvanlige tidligt i en graviditet. https://www.baby.dk/debat/203226pi1/proever-at-blive-gravid/er-den-her-test-positiv-eller-ej.aspx Jeg er helt rundt på gulvet, jeg kan ikke forstå det, jeg kan ikke begribe det, jeg har kun næsten lige smidt p pillerne og da der sidst gik 4 måneder før jeg blev gravid troede jeg ikke det ville gå så stærkt 2 gang. Den 19 November tog jeg den sidste pille og den 19 December lavede jeg positive tests, jeg er så glad jeg græder, men jeg glæder mig altså til jeg får en fra lægen, for lige nu har jeg lidt svært ved at tro det Puhaa tror jeg trænger til en kop latte Jeg fatter det ikke Monica
Igår lavede jeg denne afstemning, beklager min anonymitet men jeg har aldrig lavet en positiv test der var så utydelig, men jeg kan forstå det ikke er usædvanlige tidligt i en graviditet.
https://www.baby.dk/debat/203226pi1/proever-at-blive-gravid/er-den-her-test-positiv-eller-ej.aspx
Jeg er helt rundt på gulvet, jeg kan ikke forstå det, jeg kan ikke begribe det, jeg har kun næsten lige smidt p pillerne og da der sidst gik 4 måneder før jeg blev gravid troede jeg ikke det ville gå så stærkt 2 gang.
Den 19 November tog jeg den sidste pille og den 19 December lavede jeg positive tests, jeg er så glad jeg græder, men jeg glæder mig altså til jeg får en fra lægen, for lige nu har jeg lidt svært ved at tro det
Puhaa tror jeg trænger til en kop latte
Jeg fatter det ikke
Monica
TILLYKKE!
Et lille julemirakel
Miss Church skriver: TILLYKKE! Et lille julemirakel
tak
Tillykke med den positive test
Muhmi skriver: Tillykke med den positive test
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128