Jeg tror Johanne skal være storesøster :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

B&J

kan da godt forstå du skal ud og have en kop latte, hold da op det er da gået pænt stærkt ej hvor er det fantastisk stort tillykke med den lille spir i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Monica P skriver:

Igår lavede jeg denne afstemning, beklager min anonymitet men jeg har aldrig lavet en positiv test der var så utydelig, men jeg kan forstå det ikke er usædvanlige tidligt i en graviditet.

https://www.baby.dk/debat/203226pi1/proever-at-blive-gravid/er-den-her-test-positiv-eller-ej.aspx

Jeg er helt rundt på gulvet, jeg kan ikke forstå det, jeg kan ikke begribe det, jeg har kun næsten lige smidt p pillerne og da der sidst gik 4 måneder før jeg blev gravid troede jeg ikke det ville gå så stærkt 2 gang.

Den 19 November tog jeg den sidste pille og den 19 December lavede jeg positive tests, jeg er så glad jeg græder, men jeg glæder mig altså til jeg får en  fra lægen, for lige nu har jeg lidt svært ved at tro det

Puhaa tror jeg trænger til en kop latte

Jeg fatter det ikke

Monica

Kæmpe stort tillykke

/ Taco78 

Anmeld

20. december 2012

Troldemommi

B&J skriver:

kan da godt forstå du skal ud og have en kop latte, hold da op det er da gået pænt stærkt ej hvor er det fantastisk stort tillykke med den lille spir i maven

Mange tak, ja så hurtigt havde jeg slet ikke turde håbe på det ville gå, fatter det ikke endnu, og nu er jeg på min anden kop latte 

Anmeld

20. december 2012

Troldemommi

Taco78 skriver:

Kæmpe stort tillykke

Mange tak

Anmeld

20. december 2012

Moma

Stort tillykke - sikke da en fantastisk julegave for jer at få.

Anmeld

20. december 2012

Troldemommi

Moma skriver:

Stort tillykke - sikke da en fantastisk julegave for jer at få.

ja mon ikke, det bliver svært at holdt tæt med det her i julen med alt det familie tamtam der kommer   men jeg har stadig meget svært ved at fatte det.

Anmeld

20. december 2012

Maja_4000

TILLYKKE

Og glædelig jul .. Det var da en dejlig julegave ! 

Anmeld

20. december 2012

HeidiØ

Monica P skriver:

Igår lavede jeg denne afstemning, beklager min anonymitet men jeg har aldrig lavet en positiv test der var så utydelig, men jeg kan forstå det ikke er usædvanlige tidligt i en graviditet.

https://www.baby.dk/debat/203226pi1/proever-at-blive-gravid/er-den-her-test-positiv-eller-ej.aspx

Jeg er helt rundt på gulvet, jeg kan ikke forstå det, jeg kan ikke begribe det, jeg har kun næsten lige smidt p pillerne og da der sidst gik 4 måneder før jeg blev gravid troede jeg ikke det ville gå så stærkt 2 gang.

Den 19 November tog jeg den sidste pille og den 19 December lavede jeg positive tests, jeg er så glad jeg græder, men jeg glæder mig altså til jeg får en  fra lægen, for lige nu har jeg lidt svært ved at tro det

Puhaa tror jeg trænger til en kop latte

Jeg fatter det ikke

Monica

Ej, hvor spændende. Stort tillykke

Anmeld

20. december 2012

MyLove E

Stort TILLYKKE :-)

Anmeld

20. december 2012

Troldemommi

Maja_4000 skriver:

TILLYKKE

Og glædelig jul .. Det var da en dejlig julegave ! 

Tak i lige måde, ja det er en stor julegave og juleoverraskelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.