billede spam af mine unger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Laulund87 skriver:

Det er heller ikke altid en fordel at have tykt hår, det ved jeg i hvert fald Da jeg var yngre ville jeg bare gerne have fint glat hår, som alle de andre, og ikke et ordentligt garn Men sjovt der er forskel på dine piger

Hé Hé da jeg var barn drømte jeg altid om at ha langt tykt hår og krøller og brune øjene, fordi det bare var det flotteste i hele verden. Jeg havde bare tyndt, helt lyst hår og blå øjne. Nu er jeg glad for det jeg har. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Laulund87

StineW79 skriver:

Hé Hé da jeg var barn drømte jeg altid om at ha langt tykt hår og krøller og brune øjene, fordi det bare var det flotteste i hele verden. Jeg havde bare tyndt, helt lyst hår og blå øjne. Nu er jeg glad for det jeg har. Vh stine

Det er sjovt at man som barn altid vil have noget helt andet end det man har og når man så bliver voksen, bliver man mere tilfreds

Anmeld

20. december 2012

Alexander&Lærke

StineW79 skriver:

Ja de er begge meget lattermilde og nemme ( det meste af tiden )  Og ingen ka få alberte til at smile og grine, lige så meget som thea ka. Det er sødeligst at se! Vh stine

Nej den ser vi også tit herhjemme, Lærke er et stort smil når hun ser Alexander og alt havd Alexander leger med , spiser og drikker af skal hun også prøve... Det er så kært og dejligt at se....  

Anmeld

20. december 2012

StineW79

Laulund87 skriver:

Det er sjovt at man som barn altid vil have noget helt andet end det man har og når man så bliver voksen, bliver man mere tilfreds

Ja heldigvis  Vh stine

Anmeld

20. december 2012

StineW79

Alexander&Lærke skriver:

Nej den ser vi også tit herhjemme, Lærke er et stort smil når hun ser Alexander og alt havd Alexander leger med , spiser og drikker af skal hun også prøve... Det er så kært og dejligt at se....  

Må bare håbe det altid vil være sådan! Vh stine

Anmeld

20. december 2012

Alexander&Lærke

StineW79 skriver:

Ja det kunne være dejligt....

Anmeld

20. december 2012

Alexander&Lærke

StineW79 skriver:

Ja det kunne være dejligt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.