Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Det er sjovt fordi vi syntes endlig heller ik at de ligner hinanden, men så nogle gange ligner de hinanden helt vildt alligevel. Da jeg vidste billedet af alberte til kærsten i aftes, sagde han kækt, at det var et af hans ynglings billeder af thea. Så bad jeg ham lige tjekke igen og finde det andet billede frem, som er thea. Han ka jo sagtens se forskel, på sine døtre, tror bare lige han blev snydt af, at de begge sidder i natdragt i sofaen. Lidt sjovt! Vh stine
Det er sjovt fordi vi syntes endlig heller ik at de ligner hinanden, men så nogle gange ligner de hinanden helt vildt alligevel. Da jeg vidste billedet af alberte til kærsten i aftes, sagde han kækt, at det var et af hans ynglings billeder af thea. Så bad jeg ham lige tjekke igen og finde det andet billede frem, som er thea.
Han ka jo sagtens se forskel, på sine døtre, tror bare lige han blev snydt af, at de begge sidder i natdragt i sofaen. Lidt sjovt! Vh stine
PT skriver: Hvor er de dejlige
Hvor er de dejlige
Tak!! Vi er også rigtig glade for dem. Fik også taget billeder i alm tøj, men de må komme sener! Vh stine
Bøllemyr skriver: Tror også klart de vil have og har perioder hvor de ligner hinanden mere eller mindre. Plus jeg ser jo de 2 billeder på samme tid, derfor er det jo nemmer at se forskellen, havde jeg derimod set dem adskilt havde det nok været en hel anden snak
Tror også klart de vil have og har perioder hvor de ligner hinanden mere eller mindre. Plus jeg ser jo de 2 billeder på samme tid, derfor er det jo nemmer at se forskellen, havde jeg derimod set dem adskilt havde det nok været en hel anden snak
Ja det trorbjeg du har helt ret i! Vh stine
StineW79 skriver: Jeps de er nemlig bare dejlige! Vh stine
Jeps de er nemlig bare dejlige! Vh stine
Hi hi
Sikke nogle skønne børn du har der
Super gode billeder især julebillederne, de er bare gode... Og søde glade piger du har....
Laulund87 skriver: Sikke nogle skønne børn du har der
Jeps de er bare super skønne! Men thea har slet ik i nærheden af så fint hår som din. Desvære er det lige så tyndt og glat som mit. Alberte's tror jeg nok ska blive fint tykt, nårhun bliver større! Vh stine
StineW79 skriver: Jeps de er bare super skønne! Men thea har slet ik i nærheden af så fint hår som din. Desvære er det lige så tyndt og glat som mit. Alberte's tror jeg nok ska blive fint tykt, nårhun bliver større! Vh stine
Det er heller ikke altid en fordel at have tykt hår, det ved jeg i hvert fald Da jeg var yngre ville jeg bare gerne have fint glat hår, som alle de andre, og ikke et ordentligt garn Men sjovt der er forskel på dine piger
Alexander&Lærke skriver: Super gode billeder især julebillederne, de er bare gode... Og søde glade piger du har....
Ja de er begge meget lattermilde og nemme ( det meste af tiden ) Og ingen ka få alberte til at smile og grine, lige så meget som thea ka. Det er sødeligst at se! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128