Ej kryds fingre for os imorgen!!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. december 2012

Den lykkelige

Ja imorgen har vi brug for alle de krydsede fingre vi kan få  
Vi skal i banken og høre om vi kan få lov at sælge vores hus og købe et andet vi er faldet for som er MEGET billigere  Jeg kan bare IKKE vente til imorgen. Håber så meget at det kan lade sig gøre!! Håber ikke jeg bliver skuffet
Ihhhh bliv nu imorgen eftermiddag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

et-ønske

Den lykkelige skriver:

Vi skal i banken og høre om vi kan få lov at sælge vores hus og købe et andet vi er faldet for som er MEGET billigere  Jeg kan bare IKKE vente til imorgen. Håber så meget at det kan lade sig gøre!! Håber ikke jeg bliver skuffet

Det skal da nok lykkedes

Anmeld

19. december 2012

Den lykkelige

babywish13 skriver:

Det skal da nok lykkedes

Håber du har ret.. Men er virkelig bange for at jeg kommer skuffet hjem imorgen.. har allerede indrettet det nye hus i hovedet, hvad der skal laves om osv.. er så nervøs for det ikke lykkedes  
Men i og med vi selv kommer ned i banken og siger vi gerne vil sidde meget billigere burde det jo ikke være det store problem! Havde nok været værre den anden vej.. altså hvis vi ville låne 500.000 kr mere..

Anmeld

21. december 2012

et-ønske

Håber du har ret.. Men er virkelig bange for at jeg kommer skuffet hjem imorgen.. har allerede indrettet det nye hus i hovedet, hvad der skal laves om osv.. er så nervøs for det ikke lykkedes  
Men i og med vi selv kommer ned i banken og siger vi gerne vil sidde meget billigere burde det jo ikke være det store problem! Havde nok været værre den anden vej.. altså hvis vi ville låne 500.000 kr mere..

Hvordan gik det i banken??

Anmeld

21. december 2012

Den lykkelige

babywish13 skriver:

Hvordan gik det i banken??

Ej hvor er du sød at huske det!
Det gik SÅÅÅ dårligt!!!
Det kunne ikke lade sig gøre..  Grunden til det var at vi ville kommet ud med stort tabt på vores hus (ca 250.000 kr).. og det ville de jo selvfølgelig ikke lave om til boliglån sammen med det andet nye hus.. men som forbrugslån med 10,5 % rente  Og sådanne lån skal betales tilbage indenfor 5 år og derfor ville vi sidde ALT for hårdt i det efter bankens mening.. Så der var intet at gøre..
Hun rådede os til at blive boende nogle år endnu.. få afdraget på huset (svært når man ikke har noget at afdrage med, var jo derfor vi ville flytte ) Også er tiderne forhåbentlig vendt så vi ikke kommer ud med tab..
Men så tænker jeg jo bare så er de andre huse jo også blevet dyrere.. så vi jo "lige vidt"..
Så var bare SÅ ked igår...

Anmeld

21. december 2012

M&N

Puhh nåede lige at rette det.. Så ikke lige det  nederste indlæg..

Hvor er jeg ked af I ikke fik grænt lys af banken

Anmeld

21. december 2012

et-ønske

Den lykkelige skriver:

Ej hvor er du sød at huske det!
Det gik SÅÅÅ dårligt!!!
Det kunne ikke lade sig gøre..  Grunden til det var at vi ville kommet ud med stort tabt på vores hus (ca 250.000 kr).. og det ville de jo selvfølgelig ikke lave om til boliglån sammen med det andet nye hus.. men som forbrugslån med 10,5 % rente  Og sådanne lån skal betales tilbage indenfor 5 år og derfor ville vi sidde ALT for hårdt i det efter bankens mening.. Så der var intet at gøre..
Hun rådede os til at blive boende nogle år endnu.. få afdraget på huset (svært når man ikke har noget at afdrage med, var jo derfor vi ville flytte ) Også er tiderne forhåbentlig vendt så vi ikke kommer ud med tab..
Men så tænker jeg jo bare så er de andre huse jo også blevet dyrere.. så vi jo "lige vidt"..
Så var bare SÅ ked igår...

"sjovt" som de banker har det med at sætte begrænsninger for vores drømme
Kan godt forstå at du er ked af det Men man kan jo håbe at I har fået den bedste rådgivning

til dig fra mig

Håber I trods alt må få en god jul

Anmeld

21. december 2012

Den lykkelige

babywish13 skriver:

"sjovt" som de banker har det med at sætte begrænsninger for vores drømme
Kan godt forstå at du er ked af det Men man kan jo håbe at I har fået den bedste rådgivning

til dig fra mig

Håber I trods alt må få en god jul

Jo vi skal helt sikkert nok få en ok jul alligevel.. tak
Men total slag i hovedet  Hader stå på en "vente perron"... og lige nu har vi ikke råd til at blive her, men må heller ikke sælge..  Så svært

Anmeld

21. december 2012

Den lykkelige

BabyWish2012 <3 skriver:

Puhh nåede lige at rette det.. Så ikke lige det  nederste indlæg..

Hvor er jeg ked af I ikke fik grænt lys af banken

Tak  Ja vi også mega kede af det

Anmeld

21. december 2012

CaWi

Årh altså hvor er det trist for jer
Men sådan er tiderne desværre, og får man grønt lys for at sælge, kommer man som regl ud med kæmpe underskud.

Min mors bank har sat hendes ydelse op på hendes huslån, så nu har hun reelt ikke råd til at blive boende.
Så skal hun sælge... Men det vil give hende et tab på knap 300.000kr
Denne her finans krise er simpelthen skruen uden ende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.