Hjælp søges vedr. tilskud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Søger hjælp hvor meget kan man få i hjælp? Ved man kan få bolig støtte samt børne penge fra faren hver måned. Også ordinær + ekstra ordinært tilskud fra amtet til børnechecken hver 3. måned.

Og at man kan søge friplads.

Men er der ikke noget med at kommunen hjælper med noget og udbetaling Danmark med noget andet? HJÆLP..

jeg tror mit indlæg blev misforstået, jeg søger ikke indskud til lejlighed da jeg har en. Men skal derimod søge så jeg kan få bolig støtte, ekstra tilskud til børnechecken hver 3. måned samt friplads, ingen af tingene får jeg nu da min eks først flytter ud efter nytår. Det jeg er i tvivl om er hvad jeg skal søge på kommunen og hvad jeg skal søge via udbetaling danmark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Anonym trådstarter

Ungmor92!:-) skriver:

Mente jeg får ikk det ved Danmark du snakker om kun børnepenge af faren og friplads og børnepenge vær 3 mdr

ja men hvis du kigger på din konto når børnechecken kommer til januar står der nok at det er fra udbetaling danmark og ikke længere kommunen der udbetaler dem

Anmeld

19. december 2012

Frejsmor

Prøv at gå ind på borgerservice og kig lidt.. Jeg er rimelig sikker på, at du skal søge det hele igennem din kommune..

Anmeld

19. december 2012

Zelinasmor

Boligstøtte og friplads ved kommunen. + evt børnepenge fra din eks hvis ikke han selv vil betale dem til dig.

ordinært og ekstraordinært skal søges gennem udbetaling Danmark.

det er alt du kan få. Og de steder du skal søge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.