Hjælp søges vedr. tilskud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. december 2012

Anonym trådstarter

Søger hjælp hvor meget kan man få i hjælp? Ved man kan få bolig støtte samt børne penge fra faren hver måned. Også ordinær + ekstra ordinært tilskud fra amtet til børnechecken hver 3. måned.

Og at man kan søge friplads.

Men er der ikke noget med at kommunen hjælper med noget og udbetaling Danmark med noget andet? HJÆLP..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Søger hjælp hvor meget kan man få i hjælp? Ved man kan få bolig støtte samt børne penge fra faren hver måned. Også ordinær + ekstra ordinært tilskud fra amtet til børnechecken hver 3. måned.

Men er der ikke noget med at kommunen hjælper med noget og udbetaling Danmark med noget andet? HJÆLP..

op

Anmeld

19. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

op

Du kan søge om indskud til lejlighed.. Andet ved jeg ikke lige hvad det ellers skulle være.

Anmeld

19. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Du kan søge om indskud til lejlighed.. Andet ved jeg ikke lige hvad det ellers skulle være.

Skal ikke bruge et indskud til noget da jeg har en lejlighed

Anmeld

19. december 2012

lassemor07

Du kan søge det som ud selv skriver tror ikke du kan søge mere og hjælp til et indskud til en lejlighed men kan fortælle af egen afaring af det er meget svært af få kommunes hjælp til indskud selv om man er enlig

Anmeld

19. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Skal ikke bruge et indskud til noget da jeg har en lejlighed

Hvad er det så lige mere du skal have af indskud?
Du har boligstøtte
Børnepenge plus mere
Og friplads

Anmeld

19. december 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Nej jeg får det du nævner og ikk mere?

Anmeld

19. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvad er det så lige mere du skal have af indskud?
Du har boligstøtte
Børnepenge plus mere
Og friplads

øh nej jeg får ingen tilskud eller boligstøtte eller friplads. Da eksen først flytter ud efter nytår derfor jeg spørger hvad man kan få  

Anmeld

19. december 2012

Anonym trådstarter

Ungmor92!:-) skriver:

Nej jeg får det du nævner og ikk mere?

hvad får du af kommunen og hvad får du af udbetaling danmark? er i tvivl hvor jeg skal søge tingene

Anmeld

19. december 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

hvad får du af kommunen og hvad får du af udbetaling danmark? er i tvivl hvor jeg skal søge tingene

Mente jeg får ikk det ved Danmark du snakker om kun børnepenge af faren og friplads og børnepenge vær 3 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.