H&M's hjemmeside - udvalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2012

Nadia&Daniel

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har aldrig rigtig shoppet online - men nu hvor man følger en baby's tidsplan, bliver det vist en nødvendighed.

Jeg synes H & M har en del sødt baby tøj nede i butikken, men synes deres hjemmeside er tom. Når man går ind under nyfødt (50 - 62) så er der noget med 6 ting at købe.

Har det altid været sådan? Eller er det mig der ikke ser skoven for bare træer?

Butikken er FYLDT og hjemmesiden er (tæt på) TOM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Clisolka

Jeg har aldrig rigtig shoppet online - men nu hvor man følger en baby's tidsplan, bliver det vist en nødvendighed.

Jeg synes H & M har en del sødt baby tøj nede i butikken, men synes deres hjemmeside er tom. Når man går ind under nyfødt (50 - 62) så er der noget med 6 ting at købe.

Øv, jeg handler heller ikke meget igennem deres hjemmside - der er også altid tomt når jeg kigger, så jeg er efterhånden stoppet med at kigge og tager i butikken i stedet 

Hvis jeg handler over nettet, så bliver det Name It og Ellos som tidligere nævnt 

Anmeld

19. december 2012

modesty

Lindex har nogle gode ting - det er dog lidt dyrere end h&m - men husk at priserne er i SEK. Og der er også lidt udsalg i øjeblikket.  

http://www.lindex.com/se/barn/baby-44-86-cl/

Anmeld

19. december 2012

MorTilEnPrinsesse

SÅdan er det altid.  

Jeg vil hellere gå i butikken og købe det, jeg bestilte engang tøj derinde fra, så fik jeg en mail om jeg kunne forvente det leveret 2 måneder senere.. Hold da op, jeg blev skuffet, så jeg strøg ordren og har aldrig besøgt deres hjemmeside siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.