H&M's hjemmeside - udvalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. december 2012

Miss BananaHammock

Jeg har aldrig rigtig shoppet online - men nu hvor man følger en baby's tidsplan, bliver det vist en nødvendighed.

Jeg synes H & M har en del sødt baby tøj nede i butikken, men synes deres hjemmeside er tom. Når man går ind under nyfødt (50 - 62) så er der noget med 6 ting at købe.

Har det altid været sådan? Eller er det mig der ikke ser skoven for bare træer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

FrkZier

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har aldrig rigtig shoppet online - men nu hvor man følger en baby's tidsplan, bliver det vist en nødvendighed.

Jeg synes H & M har en del sødt baby tøj nede i butikken, men synes deres hjemmeside er tom. Når man går ind under nyfødt (50 - 62) så er der noget med 6 ting at købe.

jeg synes også deres udvalg på hjemmesiden er meget tyndt

Anmeld

19. december 2012

wamse

Nej jeg kan heller ikke finde ud af den Det har ikke hele tiden set sådan ud, og jeg var nemlig der inde i går, for at se på tøj hm+ størrelser, og der dukkede også kun 6 stykker tøj frem

Anmeld

19. december 2012

Satans

Samme her

Ved ikke lige hvorfor de ikke holder deres hjemmeside up-to-date med babytøj...

Jeg valgte at købe mit babytøj hos Ellos.. De har ihvertfald et udemærket udvalg

Anmeld

19. december 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Har lige været inde og kigge og der er godt nok tomt - mon ikke, at det er pga. udsalg?

Anmeld

19. december 2012

Miin'Baby'Mus

De sidste mange gange jeg har købt derinde har det været sådan  Syntes det er vildt træls da de faktisk en masse lækkert tøj til overkommelige og billige penge.

Istedet vælger jeg så at burge name-it og min mor har købt en masse på Ellos - der er meget mere og vælge imellem og de har også udsalgsvare 

Tillykke med den bette 

Anmeld

19. december 2012

Miss BananaHammock

Det virker ihvertfald bare underligt at man ikke skulle vise sit lager frem så folk får lyst til at handle!
Men måske det er fordi at deres lager fordeles i butikkerne så det bliver solgt der istedet for online. Virker bare underligt at man ikke udnytter alle muligheder for at distribuere.

Jeg må se om jeg kan få presset et besøg i en butik ind mellem ammning og bleskift

Anmeld

19. december 2012

Miss BananaHammock

De sidste mange gange jeg har købt derinde har det været sådan  Syntes det er vildt træls da de faktisk en masse lækkert tøj til overkommelige og billige penge.

Istedet vælger jeg så at burge name-it og min mor har købt en masse på Ellos - der er meget mere og vælge imellem og de har også udsalgsvare 

Tillykke med den bette 

Synes bare name-it er lige prisklassen dyre. HVilket er fint om et par størrelser, men lige nu er han en 56 og svømmer lidt i 62, men det holder jo nok maks en mdr.

Men vil da lige tjekke ellos ud!

Og tusind tak 

Anmeld

19. december 2012

Miin'Baby'Mus

Synes bare name-it er lige prisklassen dyre. HVilket er fint om et par størrelser, men lige nu er han en 56 og svømmer lidt i 62, men det holder jo nok maks en mdr.

Men vil da lige tjekke ellos ud!

Og tusind tak 

Hm, har vist også kun købt bodyer - og der er det 4 for 120 kr, så det syntes jeg er helt fint 

Men ja, kig da Ellos's outlet eller sådan noget 

Anmeld

19. december 2012

Blirnokaldrigfru

Det er fordi de sælger ud Er ret sikker på der kommer en masse nyt nu her snart Forårstøj Deres andre kategorier, fornyes heller ikke lige nu så vent lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.