Weekendseng som hverdags seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

Gittemor09

Those green eyes skriver:

super  mange tak

Ved ikke hvad jeg ellers skal gøre nemlig  vil ikke have han kommer til at slå sig fordi han vælter rundt

jeg overvejede det selv på et tidspunkt med min datter... for hver nat kunne jeg rejse mig op og "redde" hende fri fra tremmerne....

nogle gange er tremmesenge noget L*** når børnene ligger uroligt... øv øv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Majbrit P

Fenja09 skriver:

Jeg tror faktisk at det eneste der skulle gøre at det frarådes er, hvis der er risiko for at sengen "klapper" sammen. Ellers kan jeg ikke lige se hvad problemet skulle være...Babyer/små børn må jo ikke liggepå et for hårdt underlag og jeres barn vil jo ligge med sit almindelige underlag uanset om ligger i tremmeseng eller weekendseng.

ja det vil han nemlig.. man kan jo måske finde en måde at spænde den fast på så den umuligt kan klappe sammen når han ligger i den 

Anmeld

18. december 2012

Majbrit P

Gittemor09 skriver:

jeg overvejede det selv på et tidspunkt med min datter... for hver nat kunne jeg rejse mig op og "redde" hende fri fra tremmerne....

nogle gange er tremmesenge noget L*** når børnene ligger uroligt... øv øv...

ja  forstår ikke hvorfor de stadig laver dem med trammer, og ikke med huller.. der kan ske så meget med de små 

Anmeld

18. december 2012

Gittemor09

ja  forstår ikke hvorfor de stadig laver dem med trammer, og ikke med huller.. der kan ske så meget med de små 

nej, det forstår jeg godt nok heller ikke...

eller laver afstanden meget mindre...

jeg havde sådan en ganske alm. fra babysam (den billigste af dem), og der er afstanden altså stor synes jeg, så de lige kan nå og sidde fast med et knæ...

Anmeld

18. december 2012

Fenja09

ja det vil han nemlig.. man kan jo måske finde en måde at spænde den fast på så den umuligt kan klappe sammen når han ligger i den 

Ja, og ellers skal i finde en seng hvor der ingen tremmer er, men tror nu sagtens i kan gøre det uden at jeres barn efterfølgende får store mén

Anmeld

18. december 2012

Majbrit P

Gittemor09 skriver:

nej, det forstår jeg godt nok heller ikke...

eller laver afstanden meget mindre...

jeg havde sådan en ganske alm. fra babysam (den billigste af dem), og der er afstanden altså stor synes jeg, så de lige kan nå og sidde fast med et knæ...

wow.. ja det kan blive farligt! jeg tør i hvert fald ikke lade ham blive ved med at sove i den seng, er bange for at han ender med blå mærker fordi han er så voldsom.. eller sidder så godt fast at han får ondt 

Anmeld

18. december 2012

Majbrit P

Fenja09 skriver:

Ja, og ellers skal i finde en seng hvor der ingen tremmer er, men tror nu sagtens i kan gøre det uden at jeres barn efterfølgende får store mén

findes der senge uden tremmer? kan du sende et link?

Anmeld

18. december 2012

Gittemor09

wow.. ja det kan blive farligt! jeg tør i hvert fald ikke lade ham blive ved med at sove i den seng, er bange for at han ender med blå mærker fordi han er så voldsom.. eller sidder så godt fast at han får ondt 

min datter nåede desværre at sidde så godt fast så hun fik et blåt mærke på knæet... jeg var grædefærdig  heldigvis var hun så gammel så jeg straks gik ud og købte hende en juniorseng med sengehest...

øv det har også været min store frygt... så når lillemanden bliver så gammel så han skal over i en større seng, skal jeg finde en enten uden tremmer, eller med meget små mellemrum...

Anmeld

18. december 2012

Majbrit P

Gittemor09 skriver:

min datter nåede desværre at sidde så godt fast så hun fik et blåt mærke på knæet... jeg var grædefærdig  heldigvis var hun så gammel så jeg straks gik ud og købte hende en juniorseng med sengehest...

øv det har også været min store frygt... så når lillemanden bliver så gammel så han skal over i en større seng, skal jeg finde en enten uden tremmer, eller med meget små mellemrum...

åh hvor forfærdeligt håber snart de laver tremmesengene om.. så de ikke kan skade børnene! 

Kan man få en uden tremmer? har prøvet at søge, men fandt intet 

Anmeld

18. december 2012

Gittemor09

åh hvor forfærdeligt håber snart de laver tremmesengene om.. så de ikke kan skade børnene! 

Kan man få en uden tremmer? har prøvet at søge, men fandt intet 

ja, det håber jeg godt nok også...

mener bestemt at man kan få en sådan lidt a'la lilleper seng... men nu bliver jeg da i tvivl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.