Tøj i str. XL eller måske større?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

Fenja09

Jeg er heller ikke kendt inde i byen, men jeg kender da nogle af butikkerne du nævner, jeg kigger lige på dem

TAK

Og jeg tænker at et af mærkerne du kan gå efter er Cha Cha, de laver rigtig smart og lækkert tøj. Jeg bruger ca str 42 i bukser og deres bukser sidder bare super! De går vist helt op til XXL/XXXL.

Nu ved jeg ikke hvad str du bruger, men hvad med Zizzi?

Og selv tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Super.... Jeg har en del yndlingsbluser derfra, hi hi.... De har meget forskelligt, og jeg kan godt lide, at man kan genkende noget fra "de almindelige" butikker

Jeg er bange for at komme til at se "konet" ud - jeg er jo stadig ung, bare med lidt ekstra deller

Anmeld

18. december 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Og jeg tænker at et af mærkerne du kan gå efter er Cha Cha, de laver rigtig smart og lækkert tøj. Jeg bruger ca str 42 i bukser og deres bukser sidder bare super! De går vist helt op til XXL/XXXL.

Nu ved jeg ikke hvad str du bruger, men hvad med Zizzi?

Og selv tak

Tak

Ja, jeg ved det faktisk heller ikke helt selv, hvad str. jeg efterhånden bruger - jeg kunne bare konstatere at str. L i "alm" butikker var meget småt, grænsende til umuligt at få på

Anmeld

18. december 2012

Dot D

Anonym skriver:

Jeg er bange for at komme til at se "konet" ud - jeg er jo stadig ung, bare med lidt ekstra deller

Sådan har jeg det også, jeg er dog lige lidt ældre end dig, men stadig ung og ----- ung

Anmeld

18. december 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Tak

Ja, jeg ved det faktisk heller ikke helt selv, hvad str. jeg efterhånden bruger - jeg kunne bare konstatere at str. L i "alm" butikker var meget småt, grænsende til umuligt at få på

Jeg synes ellers at Vero Moda, selvom du skriver at det var småt går op i lidt større størrelser end f.eks Only. Men synes så også at det svinger meget fra buks til buks og bluse til bluse. Det burde det måske ikke - så var det nemlig noget nemmere at finde noget der passede

Anmeld

18. december 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Sådan har jeg det også, jeg er dog lige lidt ældre end dig, men stadig ung og ----- ung

Der er ikke mange år mellem os, så jeg synes stadig du er ung

Anmeld

18. december 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg synes ellers at Vero Moda, selvom du skriver at det var småt går op i lidt større størrelser end f.eks Only. Men synes så også at det svinger meget fra buks til buks og bluse til bluse. Det burde det måske ikke - så var det nemlig noget nemmere at finde noget der passede

Ja, det er lidt af en jungle

Anmeld

18. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg var lige inde og kigge på deres hjemmeside og de har rigtig meget fint tøj  og der ligger en butik meget tæt på mig...!

TUSIND TAK

Solo er fantastisk - meld dig ind i deres kundeklub, så får du tilbud om førudsalg, rabatter m.v. samt "gavekort" på 50 kr. på din fødselsdag. 

Anmeld

19. december 2012

Dot D

Anonym skriver:

Der er ikke mange år mellem os, så jeg synes stadig du er ung

Taaaaaaaaaaaaaak, det var da en dejlig start på morgenen, hi hi

ha´en god dag

Anmeld

19. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Hej tøser

Jeg har det seneste års tid taget mange mange kilo på, så nu kan jeg ikke længere passe mit tøj...

Jeg har i dag været ude og kigge efter tøj til jul & nytår - jeg har nemlig fået penge af mine forældre i julegave, som jeg må bruge på forhånd

Jeg "plejer" at købe tøj i Vila, Vero Moda, Only m.m., men jeg var inde og prøve tøj i dag og jeg kunne INTET passe

Så please hjælp mig - hvor kan jeg finde tøj i str. XL eller muligvis større? Jeg bor 15 min. syd for KBH og har bil, så kan godt komme lidt omkring

Jeg er 29 år, så det må stadig gerne være "ungt men fikst"?!

Jeg synes personligt at Nanna er rigtig god, og jeg ved da, at der findes en Nanna XL, så mon ikke de har en masse smart tøj også? 

Ved ikke om Nanna findes på Sjælland/i København - bor selv i Jylland..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.